Thess wroteForza_Cluben wroteTess, menar du att när det står ex. "80-tal Linköping och Färjestad-supportrar i stort slagsmål på ****" så är du direkt inräknad där?
vad jag menar är att färgestadsupportrar beter sig som skit dom med, men att jag som råkar va boende i karlstad nuförtiden får stanna kvar å ta skitsnacket efter.
senast igår när jag var på husdjursmässan med en 4-åring (!) fick jag grymma kommentarer från vuxna människor att jag va ett jävla linköpingspack som våga visa mig vid LL dagen för en match och dessutom våga visa att jag håller på lhc.
jag blev tvungen att förstöra hela dagen för den lilla pojken för att jag blev tvingad att åka hem tidigare.
det har inte hänt mig innan om man säger så.
så frågan är inte om jag tror så jävla hårt på vad som står i tidningarna, när andra gör det!
Tips:
Ge dem en smäll på käften och hälsa från Cluben så är det troligtvis sista gången de trackar dig. Om de är illa funtade så får det väl stå för dem. Vissa ser blindt på vad som står i tidningarna, och det är där problemet ligger, inte i de som vill slåss.
Palle Kuling, ursäkta om jag säger det, men jag börjar bli en aning trött på ditt skitsnack och dina påhopp.
Du har ju 0 koll på vad det rör sig om och ditt argument som återkommer gång på gång om att "de drar LHC i skiten" är ju bara taget helt från luften.
"Tror ni själva att LHC eller någon annan uppskattar det här s.k "stödet"? "
Vem fan har bett om uppskattning? Vet du inte vad det handlar om?
Om du och dina LHC-polare skulle utmana några i FBK i ett parti schack, så gör det! Det är knappast något vi kan hindra, precis som du inte ska snacka skit om de som har andra åsikter än dig när det gäller idrottsrelaterat våld. De har en annan scen som deras "matcher" spelas på som uppskattas av en annan typ av människor än du, tydligen. Då får du respektera det även om du inte ställer dig bakom det.
Acke, tror inte att du tjänar något på att avsluta inläggen med "fuck off". Jag stödjer dig i dina åsikter men det är trots allt ett forum där alla får bära fram sina åsikter.
Ps. Vissa delar är skrivna med ironi......
Edit: Sen allt snack om vem som är bäst, störst och vackrast, casual eller julgran...snälla, skippa det!