Palle, du verkar inte läsa tråden då många svar på alla de knasiga frågorna redan är givna.
Jag vill förövrigt ha några svar från dig personligen.
Vilken supporter är mer värd än den andra.
Är man som engagerad supporter mer värd än en icke engagerad supporter.
Är en person som vill gå på bortamatcherna men inte har råd mindre värd än en rik supporter som åker på alla bortamatcher.
Är en person som skapar stämning och tifo på matcherna mer värd än en som inte gör det men ändå lever för LHC.
Är en person som göra kriminella saker på fritiden mindre värd än en supporter som inte gör det?
Är en supporter som slåss på sin fritid mindre värd än en som inte gör det?
Är en supporter som slåss för sitt lag, stöttar sitt lag, står på matcherna och skapar högsta möjliga stämning, hjälper de personer inom lagets supportrar, vågar ta snacket med spelare samt ledningen, vågar stå imot påtryckningar från media, vågar stå upp imot hot och andra påtryckningar från andra lags supportar, löser problem för klubben i fråga, mindre värd än en supporter som "bara" är medlem i White Lions samt går på matcherna och skriker.
Men jag tror nog att du tycker att en sponsor är viktigare än en supporter.
Enligt mig är alla supportar lika mycket värda och alla borde gå under samma fana utan tjaffs och bråk som en familj. Men inom denna infekterade klubb så går det tydligen inte.
För vi har inkompetent folk som sköter LHC, som sköter(har skött) WL(finns undantag).
Det har tatt hårt att se sin klubb bli såld på det sättet som den har blivit.
Att se alla de engagerade supportrarna bli pissade på.
Att hela skiten blivit ett jippo utan dess like.
Att folk blir avstängda för saker de inte gör inne på arenan, och eller för skitsaker som att vifta med sina händer mot motståndar klacken.
Sen en annan sak PALLE, personer som ska skriva på den officiella hemsidan(WL's) kanske inte ska mörka med att använda sitt namn när man skriver på föreningens egna bulletin.
Blir ett mycket mer seriöst intryck för hela föreningen om de personer som skriver i föreningens namn inte behöver gömma sig bakom ett nick för att uttrycka sina åsikter, för detta är väl en väldigt bra plats att framföra sina goda idéer som kanske inte får plats eller passar in på andra ställen.