Här kommer dom utlovade raderna angående nya Sony Ericsson C 510.
Jag måste säga att jag är positivt överraskad. Detta kan dock ha att göra med att det är ett par år sedan som jag ägde en SE-telefon senast (W850i)
SE får ju ofta kritik för att släppa i stort sett samma telefon om och om igen under ny beteckning. Brist på nytänkande osv. Men eftersom jag ej har ägt en SE-telefon på ett tag så anser ju jag att det har hänt en hel del sedan sist!
Kvalitetskänslan är över förväntan. Telefonen är härligt tung och känns välbyggd. Kameraluckan andas även den kvalitet.
Menyer osv är riktigt snygga och Facebook & Youtubeaplikationerna verkar fungerar som dom ska.
Det enda negatiga jag kan komma på är att den kan kännas något seg emellanåt, men inte tillräckligt för att man ska störa sig allt för mycket.
Sen så har jag lyckats få en död pixel på skärmen, men även den var så pass liten så jag tror inte jag orkar göra någon stor grej av det heller.
Men i det stora hela så är jag väldigt nöjd med denna telefon! Jag kan verkligen rekommendera er till ett köp! (Om ni nu använder er utav Tres tjänster..)
Markus, du har PM 8)
// MagnuM