Hej på er alla glada lhc fans!
Vore lite kul och veta vad som igentliggen händer med kontakten mellan lhc och WL, finns det en diskustion om vad som gynnar hockeyn i LKPG.
Själv bor jag inte längre i LKPG men jag går på ca. 15 hemmamatcher och 3 borta matcher per år och som det var nu i år måste jag säga att man undrar fa fan är detta?
Jag bor på Öland nu och har alltid och kommer alltid ha LHC som mitt största interesse, och då menar jag allt runt LHC inte bra spel utan självklart en grymm stämning med hjälp av WL.
Men vad är felet när man kan knapt får ihopp en buss till hovet i en semi.(Jag var själv där).
Inte för att jämföra men ibland är det för guds skull bättre stämning i Åtvidaberg än i CC i Linköping sveriges 5 största stad, bra?
Vad är tankarna från WL och vad kommer hända i LKPG Fanatics för som det var nu så var det skit med vissa undantag typ 1 gång!
Vist har jag som nästan alla som läser detta imot allt som gäller trumma men ibland hade man hoppats på att hela bondkappelet stod på våran ståplats i stället för alla tysta smsande små killar och små tjejer.
Ny styrelse, nya tankar eller?
Och vad kan jag och alla andra som vill göra nått göra?
Jag bor på Öland och brinner för hockey och läcktarkulturen.
Jag vill och tror att detta kan bli nått men då kan inte alla tycka att det var bättre för och jag saknar gurkmajjon i stångebro.
Nu är nu, vi är vi och vi är Linköping.