Earplug wrote

Hur kommer White Lions agera de första matcherna nästa säsong? Med tanke på LHC som pissade sina supportrar i ansiktet gång på gång!

Är det bortglömt nu?

det hoppas jag verkligen inte, även om jag tror att M&M verkar tro det.
Nej ordning får det vara , min ilska har bara gått o gömt sig , den finns här

Earplug wrote

Hur kommer White Lions agera de första matcherna nästa säsong? Med tanke på LHC som pissade sina supportrar i ansiktet gång på gång!

Är det bortglömt nu?

Givetvis inte bortglömt. Vi har däremot en riktigt bra dialog med Mike just nu och vi kommer framöver även att publicera protokoll från de möten vi har med honom just för att låta medlemmarna se vad som sägs på dessa möten. På så sätt kan vi även hålla en viss koll på varandra. Vem lovar vad osv.

Vi har inte klubbat något framtida agerande utan är öppna för diskussion. Givetvis kommer vi väga in White Lions aspekter och inte gå med på vad som helst.

De protokoll vi kommer publicera kommer nog ge våra medlemmar mer information, förståelse och tålamod - men framförallt även mer kött på benen för att kunna komma med kritik. Tidigare har nästan allt styrelsearbete tyvärr skötts bakom kulisserna vilket lett till en fasad utåt som kan ha uppfattats som att vi varit inaktiva och inte agerat (något som absolut inte stämmer). När vi publicerar protokollen samt för en öppen diskussion med LHC och medlemmarna i White Lions hoppas vi kunna ändra på det här. För att vi ska uppnå en högre aktivism och fanatism bland supportrarna i Linköping krävs det mer öppenhet och engagemang från alla sidor. Ta tillfället i akt och hugg tag i oss i styrelsen om ni har några åsikter. All konstruktiv kritik kommer föras vidare såklart!

Markus Hermansson
Ordförande

Sektionstillhörlighet

En permanent banderoll över ståplats som visar vart vi är och vad vi står för är något som vi i styrelsen önskar. Vi ska själva kolla upp mått och eventuella förslag på vad som ska vara där samt vad som ska stå på banderollen.

Saxat från sista mötet mellan White Lions och Mike.

Låter som en vettig del i att läktaren skall tillbaka till supportrarna. "Never Mind The Bollocks" rakt i ögonen när bortasupportrar kommer på besök vore kalas enligt mej.

Finns väl inga andra alternativ eller?

"WL - en klack för alla" så det politiskt korrekta får genomsyra hela läktaren, eller?

Kom gärna med förslag till text på banderollen. Inget beslut är taget än så här har ni chansen att få vara med i bestämmandet!

NEVER MIND THE BOLLOCKS låter annars som ett ganska självklart val men inget är klubbat som sagt var.

Allt annat än Never Mind The Bollocks vore ett skämt.

NEVER MIND THE BOLLOCKS är den klockrena texten på banderollen.

Ja, Never mind the bollocks måte det vara!

Alla måste vara enade vad som än händer!!

Om det så är på läktarn eller på stan så måste vi hålla ihop!

16 dagar senare

haalå dags o vakna, linköping är sveriges 4 största stad och vi kan inte ens fylla hela stå plats.
Som jag ser det borde hela stå plats vara täckt av WL, dom pissar bara mer och mer på er, dags o vakna kanske?!
Den putte lilla tårt bit som finns idag täcks knappt av WL folk.

Börja rekrytera folk ? vi borde kunna ta över hela familje läktaren utan problem ? Fatta trycket om vi har hela familje läktaren till godo... det är så det ska vara !!!!

Hur blir det med avstängningarna och problemen med ordningsvakterna nu i vinter? Är det något som ni i WL-styrelsen har tagit upp på dem möten (det möte?) som ni haft med LHC? Dessa två frågor är enligt mig dem viktigaste inför den kommande säsongen. Att köra en säsong till med slumpmässigt utskickade avstängningsbrev (som inte ens är personliga) och hjärndöda kycklingar fungerar aldrig.

Ja, säkerhetsbiten (med allt vad den nu innebär) är en mycket viktig fråga för WL inför kommande säsong. Det hoppas jag kommer upp på mötena med Mike.

För övrigt så är det som sagt också viktigt att WL profilerar sig. Det går helt enkelt inte att hålla sig väl med alla. Försöker man med det så blir ingen nöjd till slut. Man måste välja väg nu.

köttet wrote

För övrigt så är det som sagt också viktigt att WL profilerar sig. Det går helt enkelt inte att hålla sig väl med alla. Försöker man med det så blir ingen nöjd till slut. Man måste välja väg nu.

Never mind the bollocks!

8 dagar senare

Det vore bra om styrelsen kan kolla med de berörda parterna om det finns möjlighet att även skapa tryck på hela ståplats inkl. familjestå utan att behöva bli utslängd.

Hur gick det med banderollplatsen? Har fått höra att man inte tar bort någon reklam och att höjden på banderollen fick vara 30 cm. Jag vet inte när man ska sluta skratta åt cirkus LHC och säkerhetsansvarige T.F. Dom kan inte göra någonting vettigt för oss riktiga supportrar!

tycker ja låter som en bra ide sailor, som det ser ut i dagens läge blir man utslängd så fort man ställer sig på andra sidan... fatta trycket

• [raderad]

Jag funderar på det här med anfallriktningen. Kan det möjligtvis vara så att den tar död på mycket av stämningen och vad kan man göra åt den när LHCs alla avtal med logerna går ut?
(När går avtalen förövrigt ut?)

5 dagar senare
Earplug wrote

Hur gick det med banderollplatsen? Har fått höra att man inte tar bort någon reklam och att höjden på banderollen fick vara 30 cm. Jag vet inte när man ska sluta skratta åt cirkus LHC och säkerhetsansvarige T.F. Dom kan inte göra någonting vettigt för oss riktiga supportrar!

Det stämmer att banderollen inte fick plats över oss pga en reklamplats som kostade 300 000 kr för en säsong. Reklamplatsen var tydligen redan betald och det var väll inte allt för mycket man kunde göra åt det. Men vi ska undersöka saken med mike nästa möte.

Palle Kuling wrote

Jag funderar på det här med anfallriktningen. Kan det möjligtvis vara så att den tar död på mycket av stämningen och vad kan man göra åt den när LHCs alla avtal med logerna går ut?

Jag tror dom gick ut nu faktiskt och gjorde dom det så tycker jag det är dåligt av Cluben att inte ta upp diskusionen igen med oss supporters. Jag ser att dom säljer 3års biljetter på sittplats som kommer att gälla från och med nu och dom som köper dessa blir ju snea kanske om dom byter anfallsriktning.
Inget skulle förvåna mig!

bjaffan wrote
Earplug wrote

Det stämmer att banderollen inte fick plats över oss pga en reklamplats som kostade 300 000 kr för en säsong. Reklamplatsen var tydligen redan betald och det var väll inte allt för mycket man kunde göra åt det. Men vi ska undersöka saken med mike nästa möte.

sailor wrote
Palle Kuling wrote

Jag tror dom gick ut nu faktiskt och gjorde dom det så tycker jag det är dåligt av Cluben att inte ta upp diskusionen igen med oss supporters. Jag ser att dom säljer 3års biljetter på sittplats som kommer att gälla från och med nu och dom som köper dessa blir ju snea kanske om dom byter anfallsriktning.
Inget skulle förvåna mig!

Stämmer detta ovan, samt det faktum att TF får fortsatt förtroende som säk.ansvarig återstår det bara att konstatera att Cluben fortsätter sin succesiva urinering på sina supportrar.

Med tanke på att LHC satsar högt känns det högst beklämmande att supportrarna som vanligt har sista prioritet.

Att man är riktiga färskingar i sammanhanget lyser igenom gång på gång och kommer straffa sig på längre sikt.

Utan fans, ingen "Club"

• ss