Kjeppkinesen Förutom det individuella misstaget av Bäckman så tycker jag försvarsspelet ser stabilt ut. Inte alls så rörigt och virrigt man är van vid. Fina kombinationer i passningsspelet framåt.
Majo17 Bra andra ändå. Synd att man får ett mål i arslet när RBK inte hade så mycket tid i vår zon. Nog ska det kunna bli en vändning här!
Kjeppkinesen PuckOut Bäckman ser trög ut Ja, lite trög och väldigt mycket större än hur jag minns honom.
Lukkinen Jag tycker att Bäckman ser rätt fin ut ändå bortsett insatsen vid målet. Lugn och på rätt plats.
theriddler Missade inte kommentatorn att Myrenberg gör en hel galen räddning med klubban tidigare? Han påstår att den tar i stolpen.
Kjeppkinesen Haha så typiskt Myrenberg. Gör såna fina räddningar och är superstabil och så kastar han in pucken i eget mål. Slår aldrig fel.
Lukkinen HNez Njaa, ett skott som tar på någon och blir till en oväntad lobb. Svårt att se att det är “oerhört jävla slarv av Myrenberg”
Kjeppkinesen HNez Det där är inte tur, det där är oerhört jävla slarv av Myrenberg. Ska han bli en bra SHL-målvakt måste han jobba bort det där.