Kjeppkinesen Falke Känner mig också högst tveksam till Bäckman. Går väldigt trögt för honom. Han får inte göra ett till sånt misstag.
HNez Spel mot ett mål i andra, och sedan ger man bort det där helt gratis. All tid i världen att göra något bättre där. Nej. Nej. NEJ.
alfie Jinxade Bäckis lite där. Menmen. Bra period av Cluben, mycket bättre än första. 2-1 speglar inte direkt matchen.
Majo17 Jonte Myrenberg och Bernhardt har varit två extremt svaga individer så här långt in på försäsongen. Inte ett rätt har gubbarna.
LaumannBingo Majo17 Blir inte förvånad om Öhrqvist tar sig förbi iallafall en av dom och kniper en topp 6 plats
Kjeppkinesen Majo17 Jonte Myrenberg Tycker ni han har varit dålig idag? Tycker han ser bättre ut idag.
En tätort på en slätt Bäckman var inte beredd på den crosschecking. Men med våra skador tycker jag han borde få ett kontrakt. Det gör Vrana glad med.
Majo17 LaumannBingo Nästan så man hoppas det faktiskt. Jag vet att det är försäsong och allt det där, men lite kan man väl visa och prestera?
alfie Kokkonen påminner väldigt mycket om Mark Matheson om ni minns honom. Ser varken snabb, stark eller teknisk ut men tar rätt beslut och löser situationerna lugnt och tryggt.