Lukkinen HNez Njaa, ett skott som tar på någon och blir till en oväntad lobb. Svårt att se att det är “oerhört jävla slarv av Myrenberg”
Kjeppkinesen Lukkinen Njaa, ett skott som tar på någon och blir till en oväntad lobb. Svårt att se att det är “oerhört jävla slarv av Myrenberg” Det är ju Myrenberg som lobbar över den själv.
Kjeppkinesen HNez Det där är inte tur, det där är oerhört jävla slarv av Myrenberg. Ska han bli en bra SHL-målvakt måste han jobba bort det där.
Lukkinen Kjeppkinesen Det är ju Myrenberg som lobbar över den själv. Jaha, är det det som hände? Måste se igen, i så fall ber jag om ursäkt. Tycker han annars varit riktigt bra idag.
Mranonymous I denna match tar jag med mig bakkes pass till Vrana och Vranas avslut. Samt Kokkonens debut.
theriddler Går inte att lägga ansvaret på Myrenberg när laget spelar så här uselt. Ser ut precis som vanligt.
Lukkinen theriddler Går inte att lägga ansvaret på Myrenberg när laget spelar så här uselt. Ser ut precis som vanligt. Känns som att vi förlorar den här matchen i anfallszon och mittzon. Svårt att vinna när man låter motståndarna ha initiativet så mycket som vi gör. I det stora hela bra målvaktsspel och rätt ofta helt OK backspel, men om vi bara spelar i egen zon blir det liksom svårt.
Kjeppkinesen Ajajaj, Bäckman har varit inne på alla målen bakåt om det var han som stötte på första vid blålinjen där. Det är statistik som inte går att snacka bort oavsett hur fina passningar han slår.