SIFFET Drick öl och njut av att säsongen fortfarande lever! Hade suttit fint att säkra SHL-kontraktet på egen hand åtminstone.

MrNebbiolo Vad jag tror som krävs är erfarna spelare som kan spela utan att hålla för hårt i klubban under press.

Från Corren:

På fredagseftermiddagen fanns det endast cirka 100 ståplatser kvar till matchen mot Rögle. “Sedan är det lapp på luckan - igen”, säger Daniel Björk Jonsson, privatmarknadsansvarig.

LaumannBingo Inte så att Törna och Ekmark rosat marknaden, men hade hellre petat in någon av dem framför Bouma där.

Sen verkar Genborg missa morgondagens match också, så behöver flyttas om där också :/

Jag vill att Muern står idag och på tisdag.
Visa nu att Cluben tror på honom så han får energi att träna ännu hårdare över sommaren. För min del kan vi satsa på honom som 1a till nästa sässe.

Rögle bör vara motiverat och har bra form, vilket borde innebära att de kommer pressa oss stenhårt och krossa oss xG-mässigt. Det vet vi alla att det betyder seger!

I andra vågskålen har vi sköra psyken som inte tagit tidigare chanser att skapa utrymme nedåt i tabellen, eller för den delen klättra uppåt.

Dum som jag är så lever hoppet att vi ska ta tre poäng ikväll och att Örebro tar noll. Det hade varit så härligt med en POSITIV spänning i sista omgången, vilket man inte känt på hela säsongen. Dessutom så förtjänar vår hemmapublik ett trevligt avslut efter att ha gjort en fin insats från start till mål 24/25.

Usch, vaknade med en kass känsla idag. Vi kommer inte kunna bryta förbannelsen som omöjliggör tre segrar i rad idag. Inför fullsatta läktare torskar vi mot Örkle samtidigt som Modo grisvinner hemma mot ett extremt formsvagt Timrå. Allt avgörs således i sista omgången där vi får sätta vårt hopp till CSKANK, som aldrig vinner när vi behöver det, och att våra “nerver av stål” räcker till för att betvinga bibelrunkarna i Könjöping.

Hoppas verkligen att min oro är obefogad…

MTCluben

Kommer aldrig förstå hur man kan förmå sig själv att betta mot Cluben, jinxbet eller ej. Hjärtat säger ifrån varje gång. Tänker inte önska dig lycka till!

Kommer vara tunt på forwardsplatserna idag, men tack vare vår ramstarka defensiv (sjukt att skriva det) vinner vi ändå.

Kjeppkinesen I dagens samhälle ska man inte klaga över att tjäna en extra slant 🍺

MTCluben om Modo vinner i sudden och Cluben torskar i sudden blir det jackpot - vinst på tipset och säkrat SHL-kontrakt 😎

Kjeppkinesen Kommer aldrig förstå hur man kan förmå sig själv att betta mot Cluben, jinxbet eller ej. Hjärtat säger ifrån varje gång.

Ser det själv som inte ett dugg problematiskt att man önskar sig lite plåster på såren om det värsta skulle inträffa. Var själv tvungen att lägga mitt första jinxbet för säsongen. Iom att jag aldrig vinner i spel så har jag iom detta mer eller mindre på egen hand säkrat SHL-kontraktet nästa säsong. Känns jävligt bra! 😃

Lukkinen lite plåster på såren

Äsch. Ju ondare det gör att förlora desto bättre mår man vid vinst. Man ska ta förlusten som en riktig man och liiiiiida fram tills nästa match.

Lukkinen Iom att jag aldrig vinner i spel så har jag iom detta mer eller mindre på egen hand säkrat SHL-kontraktet nästa säsong. Känns jävligt bra! 😃

Det bådar förvisso gott! Du får ett fripass den här gången.

Hur många utsålda matcher har vi haft i år egentligen? Måste vara nåt slags rekord för grundserien. Och vilka är det som går nu som inte gick innan? Jag är så förvirrad..

Nerverna sitter både på utsidan och insidan idag… är det ok att hiva en flaska whisky till lunch?

alfie där sa du något! Dags för matchfixning a la Sebbe Indian!

Kjeppkinesen Hur många utsålda matcher har vi haft i år egentligen? Måste vara nåt slags rekord för grundserien. Och vilka är det som går nu som inte gick innan? Jag är så förvirrad..

Corren publicerade precis en artikel om 18-åriga kvinnor som står i hemmaklacken. LHC drar folk. God tillväxt numera! Få inte för dig något nu bara, det är sittplats som gäller för oss gubbar.. 😉

DragskottsDan Kör bara 🍻

Metallica rren publicerade precis en artikel om 18-åriga kvinnor som står i hemmaklacken. LHC drar folk. God tillväxt numera!

Det här med spelarnas krogrännande är ett enda stort missförstånd. De är ju på Letage för att ragga publik!