Troligen anser laget att örkle behöver poängen bättre än oss och att vi ändå har “många poäng att spela om”.
Vad gäller Shore så ökar ju energin i laget per automatik när han inte är med på isen, så det är bara positivt…
Troligen anser laget att örkle behöver poängen bättre än oss och att vi ändå har “många poäng att spela om”.
Vad gäller Shore så ökar ju energin i laget per automatik när han inte är med på isen, så det är bara positivt…
Måste erkänna att jag inte noterade Shores frånvaro förens efter matchen då jag såg att han enbart hade 4 minuters istid. Vet inte vem det säger mest om, mig eller Shore. Kanske båda!?
Shore är en flopp, men satan vad det kommer märkas att han inte är med imorgon i egen zon. Känns som en av få centrar som faktiskt kan få ut pucken ur zon.
Tycker ni förminskar Shore här lite. Han må vara lat. Men han har mycket istid i bp och kan lägga en passning tillskillnad från vissa andra. Dessutom så tappade vi helt offensiven i period 2 och 3 när vi fick rotera på 3 centrar.
Vet inte. Nu handlar det om att kriga till sig 2 poäng på 2 matcher för att vara teoretiskt säkra. Tror inte Shores frånfälle är så förödande då. Särskilt inte med tanke på hur uselt vårt PP sett ut på sistone.
Hagel-Harry Så är det, gillar inte Shore själv men klart vi är ett bättre lag med honom en utan.
Shore må ha ett kroppsspråk som en död fisk men han är en bättre hockeyspelare än vad Johan Johnsson är
Min åsikt är att vi är ett bättre LAG utan Shore. Speciellt i det läget på säsongen vi är nu.
Det som krävs nu är spelare som vill blöda för märket och där är Shore botten tre av alla som någonsin burit vår tröja. Får vi tillbaka både Genborg som var med laget idag och även Törna så har vi verkligen gått plus på detta. Inget snack alls! Dessutom viktigt att Hulta fick vara bra igår och spela avgörande roll.
Jag tycker det blev enormt tydligt igår att det räcker med att ha Kovacs och Rattie som sådana spelare, vi kan inte ha fler. När det krävs ett jävla jobb går det inte med en sådan center. Spelar hellre Ekmark och Russell där.
Hur kan vi tänkas ställa upp?
Ehn Ljungh Kovacs
Bouma Elie Rattie
Genborg Russell Törna
Hoffa Johnsson Lawner
Eller kör man upp törna mellan Elie & Rattie?
Bristedt fick en match. Skön..t
Ekmark?
Törna var inte med igår för han ska bli pappa, återse om Törna är med imorgon!
Barry_Carlisle Visste att jag glömde nån! Säger väl lite om avtrycket han gjort
Är Högga sjuk?
Det är nu han kliver in och gör hattrick, enbart pga din diss.
Barry_Carlisle Önskar att jag hade den makten.
Hela laget suger!
Hur ska man lägga upp det imorgon då? Känner mig redan skitnödig… Ska man parkera sig i Tap Trailern redan vid 12 och lugna nerverna, eller ska man låta nervositeten leva lite och bygga upp spänningen?