Örkle behöver poängen bättre än topplaget LHC, så det blir torsk idag. Vårt öde avgörs sannolikt i sista omgången i könsjöping
Linköping - Rögle, 8/3 - 15:15 (TV4 Sport Live 3)
DragskottsDan inte en flaska men definitivt några!
- Redigerad
Jag började banta igår kväll på doktorns inrådan, men vid vinst idag ska jag fira med en dubbelbotten Kebabpizza med extra sås. Och blir det förlust får det bli två kebabtallrik istället. Man måste ju tillåta sig själv att leva lite också.
Metallica Corren publicerade precis en artikel om 18-åriga kvinnor som står i hemmaklacken. LHC drar folk. God tillväxt numera! Få inte för dig något nu bara, det är sittplats som gäller för oss gubbar..
Såg det! Man blev ju sugen på att sätta sig i EPA:n och takta uppåt. Men sen när jag läste vidare att de inte uppskattade könsord och annat manligt, så kände jag mig sviken och tagget avtog. Jag får tyvärr hänga här med er suspekta Clubenfanatiker idag med. Nu går vi för ingenmansland!
Kjeppkinesen Nu går vi för ingenmansland!
Clubens version av SM-guld!
Känns som ett hyfsat safe bet att vi får se sjuka grejer utspela sig i SAABen idag när den aktivistiska domarkåren, som hatar oss över allt annat, gör allt som står i deras makt för att hjälpa kvar Mordor i SHL på vår bekostnad.
Nån som vet om Blichfeld, Filip Johansson, Calle Själin och Bowlby spelar idag? Corren nämner dessa som frågetecken och dansken som mest tveksam att spela (Bowlby minst antagligen, står att han tränat fullt men beslut tas idag om han spelar eller ej).
Westin är med idag
Bowlby och Claesson tillbaka
Filip J och Själin tas beslut idag, lär spela.
Blichfeld 95% borta
Sandin och Bristedt borta
- Redigerad
Blichfeld spelar
Dock ingen Bowlby eller Själin
Tyvärr Arvid Holm i kassen. Sållet Rifalk hade gärna fått stå.
Russell - Johnsson - Rattie är ju också en kedja att ställa upp med..
Metallica Där måste det väl vara bättre att sätta in Ekmark på en kant? & Russell som center?
Idag gör Spöket Lawner mål
Laget är tunn idag! Backarna ser skapligt ut iallafall. Får se hur långt det räcker idag. Bara inte LHC parkerar i egen zon halva matchen. Avslut snyggt eventuellt sista hemma match idag.
Dagen till ära blir det Bystedsts signerade blå tröja från hans första riktiga säsong. Inte ofta den åker på.
De ställer monstret Holm… Det är då fan.
Strategiskt av Linköpings Golfklubb att vara på plats och påminna vad som gäller efter säsongen.