- Redigerad
Grumpy Badger Ja det var i mina ögon ingen slowfoot utan bara en jävla kamp om pucken, få se nu om DN ser samma sak som mig.
Grumpy Badger Ja det var i mina ögon ingen slowfoot utan bara en jävla kamp om pucken, få se nu om DN ser samma sak som mig.
Om LHC blir kvar i SHL så ser jag mer än gärna bryta kontraktet med Shore. Är övertygad PJ och Tony kan hitta bättre och yngre!
Fantomen Vi kommer behöva ta minst två mot Brynäs för att ha fortsatt häng på Örebro. Efter det är det ödesmatch mot Örebro, den avgör säsongen tror jag.
NorthLondonForever Det blir mkt gnäll från mig på Shore. Men har man den lönen och är en sån profilvärvning är det så jävla provocerande att han ser så fullständigt otränad, pluffsig och bakis ut. Spets-skills javisst, men fan ingen jag skulle vilja ha vid min sida i ett kval-krig.
Nu tycker jag inte som du om Shore, jag gillar faktiskt honom, det är en klasspelare som gör sina kedjekamrater bättre. Sedan att han har utseendet emot sig får väl vi skylla hans föräldrar för. Den enda gång han ler är när vi nätar, annars är hans aura noll, även när han lägger en kanon pass. Så det är ingen ide att bli provocerad av hans orörliga min, för både Shore och Ljungh drar sällan på smilbanden.
LaumannBingo Vill bara att säsongen ska ta slut så man kan få ner vilopulsen. Känns som jag går med konstant stresspåslag.
Jag skiter fullständigt i utseende på spelare så där fattade du mig fel. Hur han ser ut på isen har inget med hans föräldrar att göra. En av mina favoritspelare Majesky hade förmodligen två stenålderstroll som föräldrar.
I övrigt har du rätt i att vi tycker olika i frågan. Jag har gjort min beskärda del av B-lags matcher en söndagsmorgon i Yxnerum, Strålsnäs och Medevi. Han ser ut i att vara i samma form som Benke man alltid fick hämta upp på vögen i efterdyningarna av en efterfest i Johannelund.
NorthLondonForever Han ser ut i att vara i samma form som Benke man alltid fick hämta upp på vögen i efterdyningarna av en efterfest i Johannelund.
Ey vafan. Snacka inte skit om Benke. Killen gör det han kan med given han fick.
Hockeykväll slog precis fast att Ellies matchstraff var korrekt för “pucken var inte där” och “Ellie är så stark, blir så mycket kraft”.
För helvete avgå! Sitt inte där på mina skattepengar o snacka om skit ni inte har en j*vla aning om uppenbarligen.
Vilka j*vla tomatar, lägg ner skiten!!!
Kjeppkinesen Killen gör det han kan med given han fick.
Ja för fan ingen skugga över honom, absolut inte. Han fick ofta ligga också så han hade bättre koll på prioriteringarna än oss andra tillsammans.
Matematikern Hockeykväll slog precis fast att Ellies matchstraff var korrekt för “pucken var inte där” och “Ellie är så stark, blir så mycket kraft”.
För helvete avgå! Sitt inte där på mina skattepengar o snacka om skit ni inte har en j*vla aning om uppenbarligen.
Vilka j*vla tomatar, lägg ner skiten!!!
Stämmer överens med SVT:s ideologi: Den starke ska dras ned till den svages nivå.
Skicka till gulag!
Är så oändligt trött på inkompetensen i HUR man DÖMER.
Återigen bedömmer man UTFALL och inte UPPSÅT. HUR svårt ska det vara att fatta skillnaden nån j*vla gång.
Vem i sitt fulla sinnes bruk tror att Ellies uppsåt är att dra en SLOWFOT i det läget när båda åker i 300 km/h för att nå pucken först som ligger o väntar vid sargen.
Om vi ska döma utfall kan jag sätta mig vid Södra entrén imorgon o döma alla gamla kärringar o gubbar som halkat för MISSHANDEL eftersom dom uppenbarligen blivit MISSHANDLADE av sig själva när man slänger sig i backen på det viset. UTFALL UPPSÅT UTFALL UPPSÅT för helvete LÄS PÅ!!
Nu har alla proppar gått, ses på storel imorgon 07.00.
“Det är inte en kamp om pucken för pucken är inte i närheten….” säger Loob.
Båda jagar alltså en icing-puck som linjedomaren anser är spelbar.
Rob “Pucken är inte i närheten” säger han samtidigt som pucken bokstavligt talat flyger förbi i bild precis där dom är.
“Ta det mer försiktigt” Haha jo man tackar ja. Vi åker runt på en hockeyplan och tar det försiktigt, bra idé!
Fantastiskt.
Alltså detta skriver denna Klas (är det Östman?) alltså DIREKT efter de blivit serverade en gratis 5:a och åker på en ganska jävla solklar interference. Jävla bönder.
Detta tar nog bannemig priset. De hoppas alltså att Leksand förlorar, och således kan kyssa Topp 6 hejdå, bara så att Linköping får kvala. Snacka om micropenis-aura deluxe.
Deras mogna supportrar (till skillnad från LHC:s grisgrottmänniskotrollspublik (eller vad de nu skriver) behövde såklart även skriva om domarskandalen i flock på LHC:s officiella instagram (och gilla varandras kommentarer). Man undrar hur de orkar egentligen.
Men förstår inte vad de ens vill få det till? Jämnt antal tvåor och ett 5-minuters powerplay, som de dessutom gör mål på? LHC måste köpt domaren, uppenbarligen..
Jag borde för övrigt sluta använda instagram, inte mycket glädje att finna där, och oändligt mycket tjafs. Såg även att SHL:s egna konto la upp ett inlägg med resultat och publiksiffror där de inte skriver “slutsålt” på vår match trots publiksiffran på 8150. I matchartikeln på hemsidan står det att vi hade fem raka förluster inför… Får ofta intrycket av att rätt mycket sånt där runtomkring ligan är ganska B.
8150 är den nya maxkapaciteten efter ombyggnaden.
HNez Ja, precis. Men de skrev inte slutsålt vid vår match trots detta.