PuckOut där har du fel. Miracle är den bästa
Tips-och rekommendationer på serier
Mighty ducks mästarna
Goon?
Kan ej bestämma mig vilken som är bäst, men Slapshot är där uppe också
Million Dollar Baby
Ett tips på en bra boxningsfilm med Regi av Clint Eastwood från 2004.
Själv har jag den på DVD och tycker om den, så missa den inte om ni inte har sett den.
KAN SES TILL Sön 16 jun
- Redigerad
James Bond alla filmer. Jag började att se om alla för princip ett år sedan och nu är jag på Timothy Dalton och The Living Daylights.
Det är fränt att se hur filmerna speglar samtiden. Den tekniska och kulturella utvecklingen från 1962 tills nu är magisk!
- Redigerad
Kjeppkinesen
Underbart! James Bond-filmerna är riktigt jävla bra! Vilken streamingtjänst var det du såg alla James Bond-filmerna på?
Lejon-Fantasten Vilken streamingtjänst var det du såg alla James Bond-filmerna?
Thepiratebay!
- Redigerad
Kjeppkinesen James Bond alla filmer.
Well, nu finns alla James Bond-filmer att se på TV4 Play
- Redigerad
Kjeppkinesen Jag antar att du inte sett dom två första avsnitten av ‘The Acolyte’? Bra.
För er andra besvikna så tipsar jag om ‘The Expanse’ istället. Håll ut dom första avsnitten. Det blit bra.
Jocke Jag antar att du inte sett dom två första avsnitten av ‘The Acolyte’? Bra.
Tittar inte på Disney Star Wars längre. Men jag såg att de marknadsförde The Acolyte som “The gayest Star Wars yet”, så jag kan visualisera serien istället, så slipper jag titta på den.
Hur dåligt är det?
- Redigerad
Kjeppkinesen Inget lesbiskt sex ännu, men det hade iofs höjt betyget. Två tråkiga avsnitt. Ytligt, tunt och en totalt missad känsla av att ens vara en dålig Star Wars-serie. Visuellt bättre än Kenobi och BoB (mer budget) men karaktärer, plot och story är tunnt och ger noll känsla.
Hedebyborna är ju fantastisk, sådana skådespelarinsatser ser man inte på TV nu för tiden:
https://www.svtplay.se/hedebyborna
Linköpingssonen Ingvar Kjellson MVP den första säsongen.
VIRGIL på SVT play framförallt den första säsongen, på en Atomubåt ! Jävligt spännande Brittisk kriminalserie på typ 8 avsnitt.
Den ska jag börja titta på.
Tyvärr verkar inte säsong 1 vara kvar på SVT. Den är även bortplockad på Prime. Behöver man se säsong1 för att hänga med, eller går det att köra på säsong 2 direkt?
För de som älskar Star wars, så finns samtliga Star wars-filmerna på Disney+.