SM-guldiframtiden Och som jag skrev så handlar det om en överenskommelse mellan två parter, det är ju knappast så att om Little vill spela ett år till att han kan tvinga cluben till det om de inte är intresserade av det.
Nä men nu får du väl läsa vad jag har skrivet, jag har väl aldrig hävdat att han ska tvinga på sig till laget om PJ inte vill det
SM-guldiframtiden Som vanligt skriver du saker som det är en sanning utan att ha det minsta fakta att stödja det på.
Jag skriver vad jag tror och vad jag tänker på. Om jag skulle ha varit en talesman för LHC så skulle jag väl inte skriva här utan på andra ställen. Jag måste väl få lufta mina egna idéer precis som alla ni andra. Jag förstår inte varför jag ska hålla tyst om det jag tror och tänker. Kan jag ha fel i mina tankar, ja givetvis kan det vara så, men kanske inte när det gäller Little.
SM-guldiframtiden Hur tänker du och menar du med “specialfall”? Det finns väl inte några andra lägen än gemensamma överenskommelser om man ska skriva kontrakt, att båda parter är nöjda med avtalet?
Precis som samhället i stort så ger man vissa individer vissa fördelar som andra inte får Det är mänskligt att ha favoriter bland dem man stöter på. Det är bara till sig själv och kolla hur man beter sig. Man kan faktiskt avta saker mellan varandra som inte står i kontraktet men gäller ändå.
Jag förstår inte svårigheten att förstå att allt är inte bara svart och vitt, och allt är inte huggit i sten.