ananas I en klubb han gör bra ifrån i sig, som också råkar vara Europas rikaste och mest innovativa klubbar. De sitter på utrustning som inte ens alla NHL-lag har. Tagnes kommer vilja vara kvar där tills han får sparken.

cremator Kanske missminner mig, men jag tror det är Johan Hedbergs grej, vill minnas att han använde tekniska hjälpmedel även i Örebro och Mora. Typ iPads och airpods osv.

HNez det är Johan Hedbergs grej,

Den gode Hedberg skulle ganska enkelt kunna ersättas mede AI.

ananas Vad syftar du på här?

Här har du lite av deras (EV Zug:s) utrustning:

Det är helt sinnessjukt vilken träningsanläggning/ sportanläggning EV Zug har.

• Redigerad

Högberg satt på waivers av Islanders!

Gissar på att Marcus blir kvar på andra sidan.

Cio Högberg satt på waivers av Islanders!

Va?! Men han är väl sjuk? 😮

Lustigt! Han blev ju klar för AHL och ska spela Islanders farmarklubb.

Lukkinen

Det är därför han blev uppsatt på waivers igen. Vem vill ha en sjuk målis liksom..

Till nästa säsong - undrar om man har ögonen på Albert Lyckåsen? Minns honom från juniortiden som riktigt spännande. Fin skridskoåkning och riktigt duktig på att transportera pucken från egen zon till offensiv zon, något vi verkligen har behov av.

Han har successivt blivit bättre i HA och spelar nu i första backpar i Västerås och har inlett säsongen fint. Kanske kan bli nästa säsongs Myrenbergvärvning?

alfie Spännande uppsida i en sådan spelare. Det knepiga är väl att förutse vad som händer med både Hävelid och Jonte. Den ena har varit lite upp och ned i sina prestationer och den andra har varit skadad i två månader med en oviss prognos. Om någon av dessa drar till NHL nästa säsong så tycker jag absolut att det finns en lucka för en till yngre rightare.

Överst på min lista när WWK och Aronsson lämnar är en stabil och SHL-mässig back.

alfie han kanske börjar blomma ut nu. Kollade en del på honom när han var i aik och då fanns inte myclet att hämta kände jag

alfie
              Helt enig med allt det du skrev 🍻 Lyckåsen skulle vara väldigt intressant att se i Clubens färger igen. Han har blivit större, är en mer rörlig back idag, mer rejäl i närkamperna, kämpar hårt för att vinna tillbaka pucken till laget och har börjat producera på en bra nivå 2 sista säsongerna.

NimaVonSlätta Förläng Russell snabbt.

Ja, denna känns nästan självklar. En sjukt nyttig spelare. Bland våra forwards med utgående kontrakt så anser jag att han har högsta prioritet.

Sedan lutar jag åt ytterligare ett år på Little. Förhoppningsvis går det att lösa till en rimlig peng. Det kan svänga fort i hans ålder, men han har startat säsongen starkt. 7 poäng på 8 matcher, bäst corsi i hela laget på 59%, bäst +/- bland forwards (ihop med Russell) på +4.