Lukkinen tack för svar. Blev fan sugen på att dra o köpa någon “hockeybibel” nu som kvälls lektyr ( ska man välja Aftonbladets eller Expressens?).

Vågad uppställning med Vrana Ljung och lawner. Hade ingen tanke sj på att klämma in honom i tredje men why not. Han kanske höjer de övriga där avsevärt.

NimaVonSlätta Vågad uppställning med Vrana Ljung och lawner. Hade ingen tanke sj på att klämma in honom i tredje men why not. Han kanske höjer de övriga där avsevärt.

Det skulle ge oss tre potentiella 1:a lines. Vi skulle i stort sett alltid vara ett riktigt hot framåt för våra motståndare.

Lukkinen din uppställning med option att eventuellt kunna byta plats med Little beroende på dagsform lockar ändå lite även med Little/ljung historiken (ps sluta övertyga mig din jävel..hahah)

Skulle Vrana kunna vara en lekkamrat till Gallo? 😃

Skämt åsido, om Vrana kommer har vi bara lyxproblem men Niima har rätt i att någon såklart kommer att behöva offras men jag är mycket villig till att göra det. Vår kära 🍍 har också rätt, skador kommer och då är det bara bra att ha så många spetsspelare som möjligt tillgängliga.

Kom nu Jakub, jag drömmer om dig!

Jag blev lite ambivalent nu med Lukkinens uppställning. Kanske skulle Vrana kunna hjälpa Lawner att uppnå 15-20 poäng och om Ljung kan behålla sitt snitt från förra året minst med Vrana vid sin sida lockar tanken med tre linor som lite mer eller mindre konkurrerar om att vara första/andra lina där samtliga mycket väl skumma kunna vara minst andra linor sett till status i de flesta shl lag. Från att inte dela åsikten alls med Vrana hit är jag nu typ 50/50 gällande frågan.

Perfekt! Sånna där betonghandleder har vi saknat ända sedan Oscar Sundh! Petter Hansson-känsla!

Ikväll firar Björkman det nya kontraktet med att sätta 1-0 med knät!

Man får lita på att de vet vad de gör, men visst hade det varit kul om en junior kunde få lite extra erfarenhet istället. Jag har noll insikt i om vi har någon junior som skulle kunna kliva in och göra det jobbet.

Mcnugget Tycker det vore högst olyckligt om vi lade ett enda öre på att byta ut en kille som kommer vara vår 8:e back när Rissanen och Myrenberg är på plats. Ej välinvesterad kosing.