Anonymous6 förlika dig med en Mattaeu 2.0, det har jag gjort

Riktigt där är jag väl inte än. Men om det ändå kommer bli fel så kan det lika gärna gå fort. Så fläska på med Dominik Floppenberger från den Östtyska andraligan redan imon!

Anonymous6 En rimlig inställning. Pendlar lite i mina förväntningar däremot. Tycker att Jakobsson på pappret löste situationen med Högberg riktigt bra och plockade in en högkvalitativ målvakt i bra ålder. Angående den sista forwarden vet vi trots allt att LHC kan erbjuda Smejkal-pengar och en framträdande roll i ett lag som har något bra på gång. Förhoppningsvis kan detta resultera i något bättre än Pajens tidigare sommarfynd.

Metallica Angående den sista forwarden vet vi trots allt att LHC kan erbjuda Smejkal-pengar och en framträdande roll i ett lag som har något bra på gång.

Det är väl konkurrensen från de andra klubbarna som skrämmer mig mest. Känns fortfarande som vi ligger långt ner i hierarkin när det kommer till att slåss om svenska spelare. Vi har nog störst chans att locka hit nordamerikaner med tanke på hur många vi har i laget samt att de inte är lika välbekanta med de senaste årens kräftgång och olyckor.

Kjeppkinesen Klart pengapåsen kommer kunna styra. Men mot Frölunda tror jag helt ärligt att vi är chanslösa. De har platser att fylla.. och pengapåsen är väl rätt stor.

Anonymous6 Ja, och större stad, mer publik samt ett mer framgångsrikt lag över tid. Om Frölunda erbjuder en import samma villkor som oss så tror jag han väljer Frölunda 9 ggr av 10. Vi behöver ha en USP i form av mer lön eller att spelaren i fråga känner någon i laget eller dylikt..

1 juli öppnar UFA-marknaden. Ska vi säga att vi har en spelare klar runt den 14 juli kanske?

Klubban Helst inte innan 1 juli heller med tanke på att Gibbons presenterades 29 juni. 😅 Inte konstigt att man är inställd på det värsta, med tanke på vilka spelare man har plockat in i juni eller juli de senaste åren..

Jeff Taffe skrev ju på i mitten av maj 2013 för att veckan senare dra sig ur kontraktet. Sen ett år senare den 22 juli så blev han klar då istället. En repris på det hade väl varit allt annat än trevligt?

exile82 Blev inte Kolarik klar ganska sent efter att Taffe hoppade av första gången han skulle hit? Visst, han var kanske inte rolig som person, men jävla fint målsinne

Otäckt.

James Wright blev klar den 23e juli. Även det ett olycksbådande datum alltså

Patrik mullen presenterades 10 juli ! Succé

Fan vilket minne ni har här inne! Själv kommer jag inte ens ihåg datumet när nick Nick Shore blev klar😜