- Redigerad
Kjeppkinesen
Vad jag har hört från en vän som är Örebro-supporter så ska det stämma. Varför skulle det inte stämma? Det är inte så att det är EN spelare som klagat på N.E utan det är flertalet spelare.
Kjeppkinesen
Vad jag har hört från en vän som är Örebro-supporter så ska det stämma. Varför skulle det inte stämma? Det är inte så att det är EN spelare som klagat på N.E utan det är flertalet spelare.
Rodrigo Abols gjorde mål för Rögle – mot Örebro (aftonbladet.se)
“Den lettiske forwarden ville stanna i Örebro, men erbjöds inget nytt kontrakt. Därför blev det infekterat när han väl lämnade. – Jag är väldigt besviken, för Örebro har blivit mitt hem under de här åren. Jag känner mig nästan mer hemma här än jag gör när jag kommer hem till Lettland.”
Kjeppkinesen
Sällan hälften av sanningen kommer fram i Media.
Lejon-Fantasten Sällan hälften av sanningen kommer fram i Media.
Min polare som håller på Örebro säger att det stämmer.
Kjeppkinesen Kan väll ha varit på grund av att NE inte ville ha kvar han? Likt han inte vill ha kvar Abols eller Holm. För det är ju inte som att Abols är en dålig spelare, dessutom deras kapten? Varför skulle han inte få ett nytt kontrakt?
Kjeppkinesen
Då har han hört något annat än vad många andra Örebro-supportrar med insyn, har hört-och sagt. Men men, vi kanske ska skriva om det här i “Andra lags silly season-tråd” istället?
LHC01 Kan väll ha varit på grund av att NE inte ville ha kvar han?
Så kan det förvisso ha varit.
Frågan är ju då vad NE har på Bengtzén.
Samtidigt förstår jag inte varför man gjorde sig av med både Abols och NE om det var NE som ville ha bort Abols.
Så här säger Abols själv om situationen:
"Känner du besviken på den sportsliga ledningens beslut?
– Det klart att jag är besviken. Jag har varit här under en längre tid och detta har verkligen blivit hemma för mig. Det gör att det också känns fel att lämna. Men samtidigt får man ha förståelse för att klubben vill gå vidare och få till förändringar. Kanske är det som så att jag och Niklas Eriksson inte passar in i deras framtida plan. Jag kan se det från båda håll, men det klart att man är besviken.
"Abols om beskedet: ”Ville verkligen stanna” - SvenskaFans
Schack Matt. Jag vann. Nu ska jag fira med ett äpple!
Tror att NE inte är så jävla helylle som han vill ge sken av utåt. Vad jag hört från örebrohåll så är han en stor del av deras problem. Jag säger som jag sa till HV när dom tog in nubben. Knyt upp fanskapet på livstid.
Tror aldrig att Karlström kommer spela för Cluben igen. Han har sagt i flera intervjuer att han aldrig fick en ärlig chans här förra gången. Kan vara sånt som sitter i
Bromé är som sagt inte en dålig hockeyspelare, men ser inte att vi behöver en spelare som han i laget. Vi behöver en Smejkal typ, med lite tyngd som kan flytta spelare, in framför mål och kötta. Min bild av Bromé är att han inte är den typen!
DragskottsDan Håller med dig. Samtidigt så var LHC väldigt intresserade av Bristedt och honom ser jag knappast som en tung spelare som välter bort motståndare. Snarare en ettrig liten skit som råkar ha någon form av spelsinne.
Eftersom det tydligen är flera lag som gärna plockar in Bromé så blir han säkert ganska dyr i slutändan. Då är jag inte särskilt sugen på veganen.
Chad Jag tar alltid Örebros forum med en rejäl nypa salt. Det är knappt aktivt och det sitter bara några driftare där och roar sig medans de pillar på löken. Det är ju samma forum som sa något i stilen med att Broc Little (När han återvände till SHL) var mest sugen på Örebro, men valde oss för pengarna.
Bromé är så gott som klar för Luleå, är bara detaljer kvar. Vi kan va lugna.
HNez Jag tar alltid Örebros forum med en rejäl nypa salt.
Deras aktiva forum finns på svenskafans. Det är även där inlägget som Chad citerade går att finna.
Landar vi någon av de namngivna är det magiskt givetvis. Vraná är givetvis en dröm som någon gång kanske kanske kanske kan slå in. Då blir det gåshud.
Anonymous6
Ja det är trots allt en önskelista Ja Vraná vore ett drömnamn, helt klart. Smejkal eller Wagner är mer realistiskt och troligt, såklart. Men vi får väl se där efter den 15:e, om Smejkal kanske presenteras någon vecka efter det, om det stämmer som Lukkinens tipsare sagt
Nu är det bara 11 dagar kvar innan Smejkal presenteras!
Ja det skulle eventuellt vara klart med nån spelare innan midsommar snackades det om!
Nu är man redigt sugen på en hårig tjeck. Vrana, Smejkal eller Kase.
10 dagar kvar!
Vet vi att Smejkal är klar?