Nils

Det är inte Larsson iaf, hans säsong är inte slut än. Engsund känns inte troligt, men hade varit gött

• Nils svarade på detta.

Nils
    Jag blev mest hypad av att ett nyförvärv skulle (till synes) presenteras kl. 16.00. Och först tänkte jag som de flesta gjorde, dvs. att det bara är en tid som det står om nyförvärv.

• Nils svarade på detta.

Guldlejonet Engsund känns inte troligt, men hade varit gött

Engsund känns riktigt trolig, vänta och så kanske Santa Klas kommer med en överraskning.

Lejon-Fantasten ag tyckte inte det var det minsta roligt,

Jag garvade när jag såg det, det stod ju på klockan 16.00 andra nyförvärvet (vilket jag läste som nr 2 efter nr 1 Shore)

K-man Jonathan Myrenberg får landslagsdebutera

Kul för honom, det kommer att ge honom mycket självförtroende, det blir gott till höstens serie.

DragskottsDan
        Med tanke på att Jakobsson har haft kontakt med Vraná en längre tid, och att Jakobsson verkar ha en återkommande kontakt, så förutsätter man ändå att Jakobsson har rätt god koll på Vranás livssituation.

Lejon-Fantasten Möjligt… sen om man hade haft koll på hans livssituation så borde någon klubb i NHL i så fall plocka upp han med tanke på hur bra han ändå presterat/presterar. Hört att han även ska vara ganska toxic i omklädningsrummet när han spelade för tjeckiska landslaget och vi behöver kanske inte en till situation som det blev mellan Jeppe och Leier…

Men med det sagt så är han ju fortfarande högintressant!

Det vore helt underbart om Vrana kommer hen igen, skulle det bli så ja då får vi ta emot honom med öppna armar.

DragskottsDan
            Hur Jakobsson har haft kontakt med Vraná är såklart svårt och veta, men i och med att det är vida känt att Vraná var inne i en missbruksproblematik så kan man tänka sig att Jakobsson följt upp det hela med Vranás livssituation, tänker jag. Sedan, att Vraná har producerat som han ändå gjort i AHL, bör indikera på att det ändå gått rätt så bra för honom. Jag vet inte varför NHL-klubbarna inte har nappat på honom, det är ingen som vet det. Men, det vi vet med all säkerhet, är att Jakobsson vill ha hit Vraná, det är det enda vi vet, och då förutsätter jag att Jakobsson känner till mer om Vraná än vad vi gör.

Ja absolut, det är väldigt intressant, hur det blir, det får vi se sen Juni-Juli.

Wayne Nu vill jag börja med att det är bara från vad jag hört från andra mer insatta, men det ska ha varit ett bråk som inträffade mellan dom under en träning. Några matcher efteråt blev Klas Östman tvärförbannad på Leier för en felpass som han gjorde, därefter försvann Leier från truppen(förmodat skadad) men jag tror att det är något annat som skavt faktiskt..