Hade sådan go känsla igår men idag gör det ont i magen och många frågetecken som snurrar. Ska bli underbart att det drar igång men magkänslan säger torsk med 3-1…
HV71 - Linköping, 14/9 - 19:00 (TV4 Sport Live 4)
MrNebbiolo Hade sådan go känsla igår men idag gör det ont i magen och många frågetecken som snurrar. Ska bli underbart att det drar igång men magkänslan säger torsk med 3-1…
Jag skulle nog gissa att det skulle sluta 1-3 till oss, vi ska köra över HV med vårt bländande spel och vår hårda defence.
Tror det blir hattrick på Gallo ikväll om han får en god lekkamrat i sin kedja!
Det är klart att det blir en tuff match ikväll, men riktigt fina odds på kryss och bortaseger
- Redigerad
Snacka om nerver börjar redan krypa fram. Ser verkligen fram emot detta kvällen. Tror dessvärre på förlust. Hemmastarka och bra publikstöd förmodligen fullsatt som vanligt. Men hoppas jag får fel.
Kallzon
Tror inte du är fel ute, bekant med en av de gamla klackledarna (Rätt reko grabb för att hålla på HV) och känns som det är som du beskriver. Missären northbanks fick ju tillomed stöd av J-södras luffargäng förra säsongen för att ens våga göra nått. Hoppas på fortsatt förfall för bibelbönderna
Man kan nästan se spretigheten på diskussionsämnen här i matchtråden som ett lackmustest på hur taggade vi är inför premiären ikväll!
Nu känner jag mig elak men var premiären 09/10 verkligen mot Södertälje? Tror matchen mot Södertälje var andra matchen. Den såg jag på plats i Södertälje. Premiärmatchen tror jag var mot HV hemma där vårt boxplay läckte massor. Men HV matchen var nog inte omgång 1 men blev väl framflyttad av nån anledning.
Jag kommer inte hinna hem till matchstart utan skulle vilja välja ”se från början” på Cmore vid sisådär 20:15. Men eftersom nåt ljushuvud har tagit bort den funktionen får man väl sitta o vänta till 22 innan man kan se matchen. För att sen inte kunna spola periodpauserna. Vettigt!
Normalt sett är man förbannad och rabiat efter första perioden pga uselhet. Men numera kan man va vansinnig redan lunchtid pga nån jävla sommarjobbare till app-programmerare.
Du kan fortfarande använda den gamla Cmore-appen om du vill spola. Den fungerar hur bra som helst.
Kl är 12.24, och jag är redan nervös inför ikväll… Mitt psyke behöver en stabil och fin seger.
Riktigt jäkla kass!! Appen i TV:n fungerar inte vilket jag fick erfara förra matchen. Däremot kan du spola tillbaka matchen med appen i telefonen och casta till TVn
Nej, inte hos mig, har fortfarande CMore-appen. Funkade som förut fram till Örebro-matchen, men nåt hade hänt inför den, åtminstone hos mig. Möjligt att det kanske funkar som förut på paddan, det är mitt hopp till kvällen
Själv låter jag skärmen på kepsen skärma av mobilskärmens övre 80% för att undvika resultat. Man ser förmodligen ut som en jävla idiot eftersom man dessutom är livrädd för att göra fel på något sätt