Allmän tråd om Hockeyallsvenskan, Hockeyettan och lägre divisioner.
Sillen I så fall vaskar väl Sharks honom?
Ja det kan ju hända att Sharks inte tycker att han har utvecklas tillräckligt för att han är värd att satsa på, men har vi tur så ger detta halvår grabben råg i ryggen. Han har ju visat upp vad han kan i JVM och även tidigare, så om de låter honom harva i AHL kan han ta ett steg närmare NHL och vi får utbildningsbidraget.
De bör ha ett år till på sig att skriva kontrakt innan rättigheterna försvinner.
Barry_Carlisle Är du säker på att rättigheterna gäller i 4 år, jag har fått för mig att det bara är tre, men jag kan ju givetvis minnas fel.
Nils det är 4 år. Gick från 2 till 4 för några år Sen.
- Redigerad
DIF har tagit fram tiggarmössan:
Vad tror ni, kan Östman hamna i Oskarshamn iallafall säsongen ut?
LaumannBingo Han har ju använt sig av deras försvarsspel i tre säsonger så det låter rimligt!
Såg Djurgården-Nybro, och helvete i min låda vad bra Tex Williamsson var. Helt sinnessjukt. Det fick mig att fundera, är det inte lite konstigt att han bara fått chansen i SHL i en säsong? Var ju bra första säsongen i Oskarshamn och har egentligen bara haft en riktigt dålig säsong i HA, resten är ju starka papper. Nu ska ingen missförstå mig att jag menar att han ska hamna i Cluben nästa säsong, absolut inte, utan detta är mer en observation.
Ikväll borde Zion Nybeck göra comeback i matchen mot Södertälje. Nån som ska se?
SSK sjunger att de hatar Linköping. Så gulliga
”LHC är cluben utan guld!” i Scaniarinken i matchen mellan SSK-Oskarshamn
Helt underbart att hatet finns kvar efter ett par decennium i olika serier
// MagnuM
- Redigerad
Pajen får söka nytt jobb.
Blir att ratta in Bofors-OJK ikväll. Bakke vs Nybeck