Edin är manshatare
Silly Season 2023/2024 - Diskussionstråd
Sprallig_pojke Vart?
[raderad]
Jocke haha asså han låter Remi Elie stå kvar med en Färjestad tröja på en simpel bild och sen kör en rebus som han tänkt på en vecka och sen presenterar lova Blom? När ALLA vet att vi väntar på lilja.
Helt sinnessjukt dålig fingertoppskänsla
När de för en gångs skull hypear lite och gör presentationsvideo etc är det som sagt för en damspelare medan herrlagets värvningar presenteras som veckans lunch på restaurangen i Saab Arena. Är det olika personer som hanterar herr och dam? Kanske befordra den som sköter sociala media för dam till herrlaget isf och kicka 5 åringen som hanterar herr åt h-vete?
Haha! Helt underbart! Lägg ner herrlaget istället. Det är ju det man egentligen vill.
- Redigerad
Som sagt, Edin är totalt jävla värdelös. Allt är fortfarande under kontroll.
SnipernPyatt2 och varför får hon något jävla intro, herrlaget får photoshopade bilder?
För att Lova Blom är på plats i lkpg och Elie och Leier är i USA?
- Redigerad
Nu förväntar jag mig att alla sponsorer som kräver att vi satsar på damhockeyn slänger upp pengar för Jakob Lilja och ger honom det han vill ha och lite till. Det är deras fel att vi hamnat i den här sjuka situationen från början.
Att få sådant jävla adrenalinpåslag av sådan Jävla Genuin Jävla Glädje och Eufori Till att… RASERA den MÄKTIGA JÄVLA GLÄDJEN man Kände För att Man Sedan skulle bli FÖRST Skogstokig och sedan Förbannat Jävla ledsen!! .. Hänsynslöst ta mig fan!!
exile82 där sa du något
Lejon-Fantasten Att få sådant jävla adrenalinpåslag av sådan Jävla Genuin Jävla Glädje och Eufori Till att… RASERA den MÄKTIGA JÄVLA GLÄDJEN man Kände För att Man Sedan skulle bli FÖRST Skogstokig och sedan Förbannat Jävla ledsen!! .. Hänsynslöst ta mig fan!!
Nu får du plocka fram den där optimismen du pratade om istället, kan inte vara bra att vara så arg!
SnipernPyatt2 där sa du något
Det brukar jag göra, inte alltid det är sant eller att någon håller med mig, men jag är där och petar i alla fall.
- Redigerad
exile82 hinta man om elie eller leier, nej. Men till en damspelare går de bra.
exile82 För att Lova Blom är på plats i lkpg och Elie och Leier är i USA?
Troligtvis är det så. Men det är förjävligt ändå.
- Redigerad
Det är nu Malmö som förmodligen har en betydligt bättre sociala medier ansvarig utnyttjar LHCs hjärndöda inlägg och skriver typ “vi i Malmö föredrar liljor när det gäller blommor” och sen presenterar att Lilja är klar där, det vore så att säga glasyren på kakan…
Så jävla dåligt! Dra åt helvete medieansvarig i LHC! Fruktansvärt dåligt framförallt när han vet vad det kommer att skapa.
Damlaget bör ha eget twitterkonto
HlinkaHlavac Finns, men används bara inte.
- Redigerad
HlinkaHlavac Det finns redan ett, @Lhcdam, men man använder alltid huvudkontot ändå. Förstår att man vill nå ut till fler än de som följer damkontot för att försöka få damhockeyn att växa men ha för fan lite fingertoppskänsla när man flaggar för värvningar åtminstone. De hade kunnat skriva “Lovar att det kommer Blomma om LHCs damer även i vinter” om de nu vill ha det på huvudkontot. Folk gnäller på nya killen som iofs är kass men så här höll man på även innan han tog över