[raderad]
@storfiskarn34 hade skrivit om lilja var klar.
Det är Lova Blom
@storfiskarn34 hade skrivit om lilja var klar.
Det är Lova Blom
man får väl fan va tydlig vilket lag de gäller, sopa till mediakommunikatör
LaumannBingo Jag förvånar mig inte för något längre med Edin, helt tappad kille. Sorry för mina ord men det är fan min åsikt!
Jaha. Skoj det där.
Kan de skaffa separata konton för damlagets sociala medier snart, eller på nåt sätt va tydliga med när det gäller dam. Fattar de inte att folk blir besvikna när de teasar nyförvärv och sen är det till damlaget. Kalla mig misogyn om ni vill men skulle bli lika besviken om de hajpade en ny spelare in i J20 laget som att det vore till A-laget med, ”Kanadensare som gjorde 30 kassar ifjol klar för LHC!”, sen är det typ en 14 åring till U16…
LHC lyckas sabba signandet av ännu en damspelare genom att lura fansen om att det är något helt annat. Jävla amatörer.
Lova får ett “varmt” mottagande tack var huvudlös kommunikation. Så jävla dåligt.
bryr mig inte ett skit om damhockey, fan vad irriterande.
Sprallig_pojke Jag förvånar mig inte för något längre med Edin, helt tappad kille. Sorry för mina ord men det är fan min åsikt!
Det havererade ju långt innan han blev tillsatt. Man får ju chansa på vilket lag det är som marknadsförs i sociala medier. Man lurar sina följare och det gör man med flit för att “främja” damhockeyn. Helt jävla kontraproduktivt och hopplöst. Aftonbladetklass på detta.
Jag måste ändå säga att jag ser det roliga i debaclet, hur hela bullen går upp i falsett och den gode Kjeppen får orgasm. Sen är det, en damspelare.
Varför i helvete ska dem teasea denna nyhet, när dem bara släppt en ful jävla Photoshop presentation på herrspelarna?
Lova Blom presenterad!
Kjeppkinesen Sant, dålig fingertoppskänsla av Edin att hinta om en damspelare.
Samtidigt tror jag klubben bestämt att man inte ska göra skillnad på dam/herr och därför inte tillåter att man skriver vilket lag det gäller
Hade jag inte varit så förbannad så skulle jag också kunna se komiken i det hela.
tror dem seriöst att de ska byggas upp värsta hypen för en damspelare, ärligt talat. Någon hade väl gått o kollat på deras matcher om de va så jävla kul
Det här är fan inte sant!! Vart fan är Fingertoppkänslan!? Noll Jävla Respekt För Våra Känslor- i den där Förbannade Jävla Rebus-Jäveln!! Jag kokar!
Varför ens leka med ord i detta fall? Vem kommer ens att gissa på Lova Blom (who??). Hon fanns inte förens för 15 minuter sedan.
Kan väl börja hinta om grabbar som börjar hockeygym också eller?
Lejon-Fantasten Bra o smart av PJ. Inget ‘företag’ avslöjar/hintar om någon ny produkt/hemlighet förrän det är klart att lanseras……
och varför får hon något jävla intro, herrlaget får photoshopade bilder?