Vtown Jocke då vet ja inte vad ja gör !!! Inte en enda video eller nått roligt om någon värvning från LHC denna säsong bara en trött jävla bild på spelare i andra lags tröjor , kommer de då ut att de kör nån jävla rebus som får alla att tro att de är lilja sen visar de vara nån jävla damspelare då ger ja upp hoppet om denna klubb
Jocke Det är Lova Blom. Se vad som står skrivet. “Lovar” … “Blomma”.. Fy fan. Edit: Sen på pucken.. SnipernPyatt2 Lova Blom = ” Lovar ” ” Blomma ”
edenbrah SnipernPyatt2 Klurat på denna hela veckan för att droppa ” bomben ” precis när folket gått på dem första hylsorna på AWn, smart move
LaumannBingo Nu när man läser det med Lovar & Blomma är det klart det är Lova Blom…. Fy fan va ruttet…. Var tydliga med vilket lag hinten handlar om för fan… dock tror jag att det är LHC som förening som säger att dom inte får göra så
Bowmore Lova Blom kan nog inte bli så tokigt, en hårt jobbande tvåvägscenter! Ser fram emot säsongen nu😊
Sprallig_pojke Ingen Corre eller Hawk som skrivit något så att vi skulle tro att det var han från början är ju bara rötit.
Sprallig_pojke LaumannBingo Jag förvånar mig inte för något längre med Edin, helt tappad kille. Sorry för mina ord men det är fan min åsikt!