East

Jag tror inte han riktigt fattar vad han sätter igång, han har gått och klurat en bra formulering och när det är klart då jävlar kör han!

exile82 Jag tål inte När Någon! Drar Upp Förhoppningar och Känslor (Ren och hög jävla Glädje) - till Skyarna - På det sättet - som det gjordes pga den där Jädrans Rebusen.. När dem vet Mycket Väl att Lilja har varit på Tapeten för oss fans.. Och nej det är inte hälsosamt, Men Att Använd Våra Känslor Som en Jävla Marionett-docka.. Omedveten eller Medveten handling - Noll Jävla Respekt - eller fingertoppkänsla fanns det i den där Rebus-Jävulen.

Nej jag måste fan Ut och Andas Nu..

Tack Exile, du är klok du! 🍻
    Jag Återkommer senare med och skriva mer! Tack för allt idag allesammans! Bullen in my heart! ❤️🤍💙

Grumpy Badger då får någon hjälpa honom, så förbannat illa skött mot fansen!

Jag har inget emot värvningen men att göra det på det här sättet när dom vet att det florerar rykten om Lilja är bara riktigt dåligt.

Sveriges sämsta komunikatör blev nu i särklass sämsta!

Grumpy Badger Jag tror inte han riktigt fattar vad han sätter igång, han har gått och klurat en bra formulering och när det är klart då jävlar kör han!

Cluben har tappat kontakten med fansen. Det är helt uppenbart.

Det skulle förvåna om han och ledningen ens är medvetna om att detta forumet existerar.

Vart så jävla sugen nu efter värvningen av Blom, tror jag kommer gå på varenda dammatch 💀

Grimaldi leker hockey mot Finland. Vilken drömvärvning det skulle vara.

Lilja får gärna gå till Malmö. Inte sugen på honom längre.

“LHC värvar Connor McDavid……s syrras barndomskompis! Jaha vart du besviken nu? Jävla sexist!”

Killen borde avgå och vi alla här borde göra ett statemant och avfölja LHCs twitterkonto

Hotspurs Där nog ändå bara ‘white trash’ hänger enligt dom

Det är ju exakt så de resonerar. De viftar bort all form av kritik som nonchalanta översittare. Vi är ju trots allt bara sexistiska bråkstakar i deras ögon. Oss behöver man inte ta hänsyn till, vi är bara en högljudd och tragisk minoritet med medeltida värderingar som inte hör hemma i ett pridecertifierat hockeylag.

Såg att tråden hade 100 st nya olästa inlägg.. Glider in hit. Får läsa att @Kjeppkinesen sitter med något hårt i byxan, folk är lyriska och jag har redan räknat in Lilja i laguppställningen efter ca 50 inlägg.

Skapligt nederlag till slut. Är det inte pennan som glöder så är det upphypande av damspelare i helt fel läge. Bra jobbat!

Haha, vilket antiklimax. När man inte trodde att det kunde bli värre än Noccos glödande penna i fjol 🤣 Jag såg tweeten och gick sen ut en kort sväng för att komma tillbaka till 89 olästa meddelanden i sillytråden och trodde då självklart att Lilja var klar, sen visade det sig att det rörde sig om en damspelare. Kan bara skratta åt eländet.

Bowmore så är det nog, stackarn sitter fortfarande och undrar vad som hände..

Kjeppkinesen den får du gärna förklara, vad grundar du det på? 🙂

Jag hade ingen aning vem han var men utgår ifrån att LHC gjort en ordentlig research men jävlar vilket dåligt utfall. Undrar om de har livlinan provanställning kvar?