Ändå lite otippat att Wagner fick ett kontrakt redan nu, han har ju inte bevisat så mycket på seniornivå än.

Men kul! Kontrakt på Hävan och kaaaanske på Costmar nästa sommar så snackar vi ju riktigt feta pengar.

alfie Hävan känns väl mer aktuell tänker jag även om SJ kan avvakta med tanke på skadehistoriken. Kommer Costmar verkligen bli signad?

Anonymous6 Development camp är ju inte bara för kontrakterade utan även draftade som lånas ut av sin klubbar samt i vissa fall gästspelande unga spelare som klubben vill kika på. Hävelid kan därmed åka över även utan kontrakt. Däremot är han inte med på riktiga försäsongen när laget ska sättas om han inte har kontrakt.

Anonymous6 Har inte svinhöga förhoppningar om Costmar längre men mycket kan hända över en sommar i den åldern.

Jocke Såvida inte båda ska lira i samma nummer så skull ejga tippa på en felskrivning.

På tal om tröjnummer.

💗

Swedinho Lite det här jag menar. Någon skrev att det var klart att han blir kvar, att familjen bekräftat, men i slutändan är det ju vad San José tror blir bäst och de har hela sommaren på sig att ändra sig. Gör han ett bra camp eller om de ser någon brist som de tror han slipar bäst på på liten rink så går det inte att utesluta att han blir kvar, hur säkra alla parter än är just nu.

alfie Men om Jakobsson faktiskt håller tummarna stenhårt.. Då måste det betyda att Bystedt stannar kvar.

Skulle man plocka in en vass forward så tycker jag att truppen ändå ser vettig ut oavsett om Bystedt drar till Nordamerika. Föredrar givetvis att se honom utvecklas här och den uppsidan kontra låga lönen går inte ersätta.. Men Jakobsson måste ha en plan B här.

Anonymous6 Väldigt bra frågor. Hade gärna stått där i värmen med gåshud. Har dessvärre anammat Clubens filosofi så ska istället gå upp tidigt imorgon för att ta en golfrunda. 🎸⛳️

Metallica hade gärna gjort dig sällskap men livet kom emellan denna gång. Hoppas du inte bara dödar sork imorn så det är att inte se M live ikv 😃 nu OnT!

Mbappe

Varmt välkommen till Bullen! 🙂

Personligen skulle jag vilja ha in en spelare som gör oss tydligt bättre. Tvek att den här snubben gör det.

Mbappe

Kommer knappast att värvas en rightare/RW såvida spelarens namn inte börjar på Malte och slutar på Strömwall. Vem av Russell, Rattie, och Törna ska lira 4:e line? Möjligt att även Costmar ska in på den kanten beroende på om Bystedt stannar eller inte.

Edit: Välkommen till Bullen🎉

Anonymous2

Ska den typen av forward in som Jakobsson pratar om känns Törna riktigt gjuten i fjärde oavsett vem personen som kommer in är.