exile82 Gäller nog att visa lite sportsliga resultat snart och släppa det här med att vara “trivsel-klubben” där lång semester och låga krav är standard…

jg Yes, hög tid att leverera på isen igen. Att börja ta steg för att visa att sponsorernas pengar faktiskt gör skillnad.

[raderad] Tynan ser riktigt mysig ut! Exakt en sån spelartyp jag eftersträvat lääänge nu. Pucksäker, avig, bra blick, känsliga handleder. Dessutom rightad och liten –> en Ryan Lasch-kopia typ.

Detta baserat på några få byten 😆 Men hans poängsnitt och ratio mellan mål och assist genom karriären skvallrar ju om en snubbe med riktigt bra hockey sense.

Jag fattar inte hypen kring Lilja. Han kan åka fort och fram men sen då? Är han vår potentiella poängligavinnare?

Jag vill ha kreativitet och passningsgenialitet, typ Hlinka/Tony i dess prime.

Liljas stats i KHL är väl inte superfeta heller? Detta är alltså en kille som gjort lika många mål som Törnqvist i SHL bortsett från första säsongen.

Om vi ska spränga banken med 350k/månaden eller dylikt förväntar jag mig en spelare som gör 1 ppg.

Lilja - Ljungh - Ehn

Leier - Ellie - Rattie

Little - Bystedt - Russell

Gallo - Strandberg/Costmar - Törna

lkpg__ Är han vår potentiella poängligavinnare?

Varför skulle han vara det?

Han är kvick, han gör poäng, han är en mönsterbrytare. Han är riktigt j-a bra.

Lilja är rakt upp och ner en kanonvärvning i min mening. Ska jag leta efter något negativt med lupp så är det väl i så fall att vi är klart starkare på vänsterkanten nu än högerkanten. Men det kan jag fan leva med! 😃

Jag tycker Lilja är en svinbra värvning. Vi hade kunnat fått en till Palmu istället om det skall vara så. Tror att samtliga vet vad man får utav honom. Sedan så kan man bygga en till bra kedja runt honom.

Om det nu är Lilja, och inte Patrik Blomdahl, så är det ju en bra värvning! Men det har vi sagt tidigare så jag är negativt positiv till annat visats på isen!