Nu måste en förändring ske, fortsätter det att se ut så här så kommer vi snart ligga 1:a, om vi vänder uppochner på tabellen...
Det är dags att GP tar tag i det! Jag anser att det saknas klara linjer i spelet (alldeles för orakt), PP är sämre än Mjölbys, försvarsmisstagen och alla felpass är fler i vissa matcher än i björnligan och effektiviteten ska vi inte ens nämna...Vart är vinnarmentaliteten? De senaste säsongerna vet jag att vi hade Norrena som alltid vägrade att förlora, som alltid såg till att få alla att kämpa, finns det någon nu?
På längre sikt, om detta fortsätter, drabbar det föreningen väldigt hårt dessutom. Publiken minskar = mindre pengar och mindre sponsorer vilket kommer resultera i ett sämre lag, kanske inte ens ett elitlag. Det låter kanske väldigt drastiskt men nu är jag så förbannad på att inget fungerar!
Vi tog SM-guld förra året med J20 och i år leder dom serien om jag minns rätt, varför inte ge en hel kedja chansen? Det vore ju helt underbart att om några år ha en egenproducerad kedja som tillför något!
Längtar efter landslagsuppehållet, hoppas för i helvete att ingen blir uttagen och om någon, mot förmodan, blir uttagen tackar nej!
Sen ifrågasätter jag GP:s coaching i vissa moment, mot luleå borta var Honken & Louma inte med i matchen överhuvud taget enligt mig. När det sedan återstår någon minut eller liknande och Luleå pressar som mest, vilka matchar han då? Jo, just de två ovannämda. Sen förstår jag inte att det ska vara så svårt att spela ihop en PP femma heller...
Kanske är dags att man gör om lite i organisationen, varför inte göra Janne som headcoach och se vad som händer då.... Det är även dags för Hemlin att presentera en riktig Sniper + någon mer(eftersom man inte kan spela med juniorer?!?!?). För inte var det många som trodde att vi skulle vara så här skadekänsliga?
En förändring måste ske på en gång, inte imorgon utan NU!