Varför det går som det går kan man diskutera in i det oändliga. Flera nya spelare, javisst, men stommen är densamma och skillnaden för stor i spel och taktik för att vi ska kunna ta det som svaret på problemen.
Man kan leda ett lag på olika sätt och där tror jag den stora skillnaden från förra året ligger. GP har helt enkelt inte lyckats ingjuta vinnarskalle hos spelarna som Melin gjorde. Personligen har jag inget förtroende för karln och har aldrig haft,han har tagit över dukat bord efter Melin 3 gånger. I Brynäs, Rögle och nu i cluben. Några framgångar på eget nedlagt arbete kan jag inte se, rätta mig om jag har fel.
Har ingenting emot GP som person, men, vad våra spelare behöver är någon som manar på i båset, blir svart i synen och visar lite jävlaranamma när det börjar gå trögt. Tycker att det liknar lite mycket sy-junta för närvarande.
Nu blir man väl påhoppad som nån jä..a pessimist! jag står för vad jag tycker och kommer alltid att ha cluben i mitt hjärta, kanske just därför man reagerar