storfiskarn34 du kan inte dra i lite trådar för att få fram om det finns nåt konkret kring Loui?
Silly Season 2022/2023 - Diskussionstråd
QPR håller med, man är ju måttligt uppgiven
alfie ska kolla lite under morgondagen!
Jag säger inte emot dig att Östman kanske inte är rätt tränare. Däremot så tror jag inte att han är så bidragande att det plötsligt skulle få alla mediokra spelare i truppen att leverera vid ett byte. Du jämför med fjolåret men då det var en riktigt klappkass trupp så är det inte så svårt att hitta spelare som är bättre än dem.
LaumannBingo tror verkligen ingen tränare kommer kickas
Tänk att vi trodde att det var Kukkonen vi hade värvat. Nu blev det istället Heineken och en av de märkligaste värvningarna någonsin i Mattå. Fan vad dessa två breddspelare inte behövdes.
- Maxwell
- Mattå
+ Stor och skicklig centertank ala Söderberg.
+ En hårt jobbande målskytt ala Arlbrandt.
+ Little
Får man till ovanstående och det ändå inte vänder så kan vi lägga ner Cluben och öppna ett internetcafé istället.
damphunden Jag förstår din synvinkel också. Man blir tyvärr så frustrerad av detta. Varje säsong målas det samma deppiga bild.
Anser verkligen att sparka tränare hit och dit ska vara den absolut sista utvägen. Frågan är dock hur länge man ska stånga sig blodig med den nya “spelidén”. Det är något som stinker med utförandet och det är en bedrift att klassas som ett krislag på jumboplats redan efter tre SHL-omgångar.
Hur kan laget som coachas av samma man med bättre spelarmaterial än året innan, se så brutalt mycket sämre ut än för ett halvår sedan?
Man kanske skeppar maxwell.
Spelar Matteau som center i tredje ( kan spela center )
Värvar LW spets istället för matteau.
Bara en tanke
Kjeppkinesen håller med dig. Hoppas att det finns stake för att göra dessa förändringar. Matteau för mig är en katastrof, det skrev jag redan efter andra träningsmatchen och jag behöver ingen klapp på axeln. Maxwell är gedigen men vi har för många likadana. Det ska också finnas något på marknaden, det kanske gör det efter att NHL satt sina trupper.
Jag tycker inte Matteu platsar att ha kvar heller, ser hellre att Bystedt behåller sin plats i tredje. Vill ha honom på isen så ofta det går.
Mosvaka håller med dig men litar ju. Inte på att LHC tänker så
Jag skeppar hellre Hännikäinen än Matteau. Matteau har inte varit bra, men jag tycker han åtminstone har tagit steg i rätt riktning, till skillnad från Hänni som är en katastrof än så länge. Hur i helvete kunde Brynäs tränare (eller var det Timrå?) välja att vilja ha Hännikäinen i sitt lag av alla spelare i SHL?
De andra lagens fans skrattar ju som bekant åt Junland. Men han började förra säsongen lika dåligt som nu men var helt strålande efter nyår, så där är jag egentligen inte orolig. Men visst, när Junland är dålig så är han helt åt helvetes katastrofalt dålig.
- Redigerad
Lukkinen nej det var Timrå, var Kimmo kapanen som sa, han ångrar sig säkert nu dock
Schwartzen Ah, ja nu när du säger det så ringer det en klocka. My bad
Be om ursäkt! Så vi får ut något positivt ur den här kvällen.
Kjeppkinesen Haha, gjorde jag inte precis det?
Jo, det är bra det! Fortsätt så.