Men det där är ju Alexander Johansson. Han blir borta resten av säsongen som jag förstått.
Skadetråden
- Redigerad
Haha, mina ögon sviker mig idag Sorry, jag ska va tyst framöver
Riktigt tråkiga skador
Larvigt
Någon som sitter på saftig info och kan uppdatera läget kring skadorna?
Ljungh var ju snudd på aktuell till dagens match va? Han borde väl kunna dra ett extra lager lack på naglarna och bita ihop och köra på nu!
Kjeppkinesen
Ljungh tränade individuellt på is idag i alla fall.
- Redigerad
Kan inte nån härinne ingå äktenskap med Tjo-San tills på lördag, då får han spela va?
- Redigerad
Kjeppkinesen AJ bör väl göra det? Armen i en såndär vagga kan ju inte var positivt & betyda att det går att snöra på sig 1 vecka senare
Nej, det såg ju tyvärr väldigt illa ut. Har för mig att han skulle läkarundersökas igår, så borde ju fått nått besked kan jag tycka.
Kjeppkinesen Stod i Corren att besked kommer under fredagen…
- Redigerad
Det kan vara värt att talla på sin sexualitet bara för efternamnet Ho-Sang. Jag ställer upp!
Lundström drabbad av en “lättare” hjärnskakning enligt Corren.
Fyfan det är illa när man inte vet om det är menyn på den lokala Kinakrogen man läser eller LHCs skadelista. Hoppas ljungh snart kan vara tillbaka och att tjosan får asyl
Positivt besked om Markus Ljungh i Corren:
Däremot kom ett positivt besked under fredagskvällen – Markus Ljunghs skada är betydligt lindrigare än vad som först var befarat. Om inga bakslag uppstår är prognosen att han är tillbaka inom två veckor.
Två veckor är dock just nu en evighet…
Vad är prognosen för Törnqvist?