Lukkinen jag säger KÖR på kinesen!! Lägg externfinansieringen på honom.

Kjeppkinesen Är en jävel på karate och att titta lite snett med öppen mun på frugans adopterade syrra.

Låter lite som Väla funkar bra också

Lukkinen En insats värd en tröjceremoni bara det!

Hamnar kinesen bredvid Emvall eller Pajens racket?

Sillen

Behöver inte vara på isen för att sänka den fridlysta nollan.

pHiLLL ÄNTLIGEN!! Äntligen en rak, tydlig och innehållsrik information från LHC sida. Tänk så mycket så liten insats kan göra! Kommunikation är allt, genom hela livet under alla skeden i alla situationer. Allt blir så mycket enklare.

PuckOut Japp, står ordagrant vad någon gav som förslag på vad man från ledningens håll bör säga. Men bra att det kommuniceras! Måste vara första gången 2021 de skriver något vettigt.

Att reagera på klagomål och ta sig i kragen, så här har det vart hela säsongen. Reaktiv kommunikation.

Jag upplevde att allt blev mycket bättre när Gurra “tog över” sedan vet jag inte vad som hänt på vägen? Nu får man veta allt i Corren istället.

Många har pratat gott om “gurra”. Möjligt
    att det kom in lite energi i början, har aldrig förstått mig på hypen. Det är i min bok “samma skit som vanligt” och mycket som är konstigt.

• total tystnad
    • kallar Örebro för ett plastlag
    • startar projekt som rinner ut i sanden. Typ LHC-podden.
    • halva meningar som att billotteriet ställs in men av vilken anledning sägs inte

är inte kommunikatör själv så kanske inte ska uttala mig. Är förvisso “mottagare” av det lilla som kommer ut. Får bilden av att man har givit upp och det
    gäller alla. Pajen, Roger, Gurra, spelare och fans.

Anonymous6

Tänkte skriva: “Vi är där vi är idag mycket pga…” men kom på mig själv.

Vi är inte där vi borde vara. Hade vi varit där vi borde vara så skulle vi bland annat kunna tacka en kaxig tillväxt med Stenbäck-miljoner, uthyrning av Mårtensson och Weinhandl etc.

Är Ljungh helt avskriven från kvällens match?

Med tanke på att han såg ut såhär i förrgår känns det iaf inte sannolikt att han spelar redan ikväll