http://www.hockeysverige.se/article/13994049/polisanmalda-for-slagsmlet" onclick="window.open(this.href);return false; HAHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖR....
Vet inte riktigt vart jag skulle posta denna tråd, men antar det är närmast här i "skador".
Detta måste vara det tramsigaste jag sett? Är det en jävla isdans vi håller på med? Skrattretande! Snart får man väl inte tacklas heller i hockey, för det kan ju liknas till att putta ned någon på stan = polisanmälning. Idioti! Det är INGEN hockeyspelare som polisanmält, båda tackade varandra efter matchen & sa i media att det är inget fel med slagsmål på isen. Det är POLISERNA själv som sett matchen och lagt sig i och polisanmält, för de tyckte att det vart för blodigt när de kastade handskarna & de anser att det är lika med misshandel. Herregud, hockeyn har sin egen lagbok, den kan inte följa samhällets lagbok, isf skulle ju en vanlig slashing kunna rendera i polisanmälan, för det är ju precis samma som jag skulle ta en pinne och slå någon på stan över armarna? Så efterblivet.
Båda var med på slagsmålet & DET ÄR FÖR BÖVELEN HOCKEY! Alla spelare på plan vet så fort de går in på isen att de kan råka ut för hjärnskakning eller värre, bara genom vanlig tackling. Att polisen ska blanda sig in i det är ju rent ut sagt bedrövligt. Har de inget bättre för sig, som att lösa palmemordet eller något... Herregud.