East wroteWayne// Vad vet du som inte vi vet för stt vi ska lägga ned disskusionen? Har också fått till mig att det ska va så att jämtin varit med weinis fru och då ställde den senare ett ultimatum till LHC
Herregud vad ni svamlar runt & tjabblar som gamla kaffetanter i era fantasier. Lev i nuet & acceptera det som varit, sanningen behöver inte vara värre än det som båda parterna gått ut i media och sagt. Har ytterst svårt att tro på det där ryktet... Speciellt med tanke på att min nuvarande kollega, som tills nyligen jobbade i livsmedelsbutik i Lambohov de åren Jämtin lirade i LHC, och då flera gånger i veckan under de åren hade Jämtin & hans flickvän som kunder i princip var och varannan dag (antar att de bodde alldeles i närheten) och de verkade väldigt kära, bodde tsms och hade nån liten jycke ihop. Så det känns som ett väldigt hopp från verkligheten att måla ihop någon slags parallell kring att Jämtin skulle ha tid till övers eller ens anledning att ragga på en lagkompis fru, då utifrån konversationerna min nuvarande kollega hade med de två, som inte handlade om hockey, utan vad jämtin & tjejen hittade på utanför rinken, de verkade spendera mestadels av tiden tillsammans & passa bra ihop. Jäkla trams och skitsnack från jämtinhatare som sprider rykten enbart ur bitterheten att förlora en förebild. Visst jag är inte direkt glad i att Jämtin lämnade, och just till vår största rival i ligan. Men nån måtta får det vara, dessutom verkar dagens LHC gå rätt så bra utan Mr.Jämtin i laget, så lägg ned bitterheten och fokusera på hockeyn istället... Hockey ska handla om kärlek för laget och spelet i sig, vad som sker på isen. Tycker det är för mycket hat och omoget skitsnack i dagens hockey. Det läggs alldeles för mycket energi på fel ställen av dagens supporters.