Och MJ borde kunna vara tillbaka mot MIF på lördag, lät ju positivt i Corren för nån dag sedan iaf...

Enligt Correns blogg är både Mange och Samuelsson tillbaka imorgon mot Luleå. Samuelsson väntas få lite om någon speltid. Bara att hoppas på att Torkki och Uffe kommer tillbaka snart också, dom behövs! :x

Kelleher borta i sex veckor enligt Expressen
Länk

Edit:
ändrad till rätt länk, ber om ursäkt, för mycket i urklipp.... :wink:

jonas67 wrote

Länk

Den länken är till aftonbladet o där står det om Hannula!?! Skärpning nu med länkar va??

Heldragna wrote
jonas67 wrote

Länk

Den länken är till aftonbladet o där står det om Hannula!?! Skärpning nu med länkar va??

Nej den länken funkade bra för mig? :S

Fluebuy wrote
Heldragna wrote
jonas67 wrote

Länk

Nej den länken funkade bra för mig? :S

Först hade han en länk till Hannula, sen ändra han till rätt adress!

9 dagar senare

Kan det vara så att grabbarna är på väg tillbaka? Isf kanske det kan se ut så här mot Frölunda?

#Håkansson #Tony #Liket
#Timpa #Jocke #Emwall
#Torkki #Persson #Olausson
#Blomdahl #Uffe #Samuelsson

Kanske något nytt med?

Tipset wrote

Kan det vara så att grabbarna är på väg tillbaka? Isf kanske det kan se ut så här mot Frölunda?

#Håkansson #Tony #Liket
#Timpa #Jocke #Emwall
#Torkki #Persson #Olausson
#Blomdahl #Uffe #Samuelsson

Kanske något nytt med?

Samuelsson lär nog inte vara med , men annars så!

Är det någon som vet hur illa det är ställt med Samuelsson?
Blir han borta länge.

5 dagar senare
  • [raderad]

Vad var det jag sa?!

Nu vet jag dock inte hur illa det är med Timpa, men skadad sägs det? Jaha det är väl tredje turneringen i rad. Om inte Timpa har sunt förnuft i framtiden att tacka nej till landslaget, så bör LHC och dess läkare förbjuda eller iallafall råda honom till det. Blir så j-vla trött på detta. Vad skulle han dit och göra? Fattas bara att Honken får hjärnskakning och att Tony sliter av något ledband, Liket blir kidnappad och Emvall bryter armen.

• [raderad]

Magnusson wrote

Timpa är tillbaka i spel igen

Nu är Tony skadad istället, strålande!!

Hur pass illa? såg inte de sista av matchen

• [raderad]

Magnusson wrote

Hur pass illa? såg inte de sista av matchen

Vet faktiskt inte . Men de lät på dom i TV-studion (Pajen o rydmark) som att Tony kunde va me på matchen imorn iaf 🙂

Vem var det som blev skadad nu ??????
Missade programmet på tvn-var i skateparken då???

Sanny Lindström och Tony Mårtensson tvingades avbryta matchen i slutet av den tredje perioden, Lindström med en handskada medan Mårtensson haltade ut med smärtor i underkroppen.

källa: http://expressen.se/index.jsp?a=795833

Låter sådär...

Fasen-viken otur..både Lindström o Mårtensson..typiskt när de tillhör samma kedja i LHC..Hörde att Uffe söderström är på väg tillbaka i alla fall efter sin skada..otur med Lindström o Mårtensson i alla fall.

mr mister wrote

Fasen-viken otur..både Lindström o Mårtensson..typiskt när de tillhör samma kedja i LHC..Hörde att Uffe söderström är på väg tillbaka i alla fall efter sin skada..otur med Lindström o Mårtensson i alla fall.

Sanny Lindström, Timrå, inte Johan Lindström. Som tur är.

• [raderad]

Vad var det jag sa. Det är inte nödvändigt att medverka i alla fyra turneringar + VM jämt.