Sillen

Jag förstår, har inga förstahandsuppgifter själv gällande Elie utan gäller andra spelare tidigare men är det inte konstigt att man inte reder ut historiken rent medicinskt och vet status på spelaren innan man skickar in honom att spela direkt?

X-(:)-X-y Till och med sämst på att vara sämst, eftersom vi lyckas hänga kvar i SHL år efter år. Inte ens att vara sämst får vi vara bäst på.

Babba Inte ens att vara sämst får vi vara bäst på.

Det är fan en bedrift!!! SM-guld i failures 🥇

alfie

Och att uppmana till att äta ägg. Där finns det inte en jävel som slår oss på fingrarna!

NorthLondonForever

Det är lugnt forumet, jag ska ha dedär jävla fysjobbet och göra våra spelare till djur. Förhoppningsvis om några år dock…

MrNebbiolo

Förskräckt men inte förvånad.

Men framförallt förundrad och förbannad. Detta har pågått i flera års tid. Många gånger har ”analysen”/sammanfattningen av en dålig säsong varit att skadorna blev en utmaningen. Hur man då inte kan tag i detta på ett seriöst sätt och låter debaclet fortsätta säsonger efter säsong övergår mitt förstånd. Jag blir tokig. Nu står de här igen och tycker synd om sig själva.

Det måste vara billigare att rekrytera kompetent personal inom prehab, rehab och medicin än att varje säsong låta nyckelspelare ha frånvaro stora delar av säsongen eller t.o.m. värva spelare som från början är skadat gods.

Johansson96

Han ska opereras med andra ord?

Helt stört att man värvar en sådan skadebenägen spelare med hans historia och tror det ska hålla. Riktigt tungt besked.

Första rapporterna verkar tyda på det. Hoppas han läker fortare!

Det är synd att man inte får vara glad mer än några minuter när man håller på den här jävla föreningen.