Vem vare? Vem fucking vare som kasta?
Covid-19 relaterat till LHC (post pandemin m.m)
- Redigerad
Spelar egentligen mindre roll vem det var. Däremot vinner ingen här inne på att vi börjar sänka nivån för mycket.
Om någon hann läsa kan ni maila mig kontentan på:
Snygg_kille_87@lunarstorm.se
Skulle uppskattas!
- Redigerad
Hockeytröjan lunar, det var tider det…utan att veta säkert så tror jag att @Kjeppkinesen gjorde succé där (också).
- Redigerad
Såg inte heller vem det var men jag skickar gärna en bild på mig själv och vad jag gillar att göra på fritiden!
På den tiden såg man snorren!
- Redigerad
Lukkinen Det var jag
Hela proppskåpet gick. Tack till dig Lukkinen ändå, inlägget var av den mindre nyanserande karaktären.
Matematikern Varse!
Alla kan trampa snett någon gång, det händer. Men för allas trevnad bör vi försöka lägga band på oss och hålla nivån!
Matematikern Gött att se viss självinsikt… Alla trillar vi dit ibland men att inse det är bra
Kinesen - Jag skulle älska att få en bild på dig med lite info om vad du gillar att göra på fritiden. Men någonstans har jag ändå en aning. Tillåt mig att gissa..
Kinesens topp fem fritidsaktiviteter:
- Nudelsoppa med inslag av konstigt kött
- Pingis
- Svåra mattetal / ekvationer
- Monument
- Att sitta till bords i knepiga ställningar
- Redigerad
Hockeytröjan Nudelsoppa med inslag av konstigt kött
Söndagsmiddagen med Nudelsoppa och Fladdermuskalops är en favorit för hela familjen!
5/5 Kineser! Du känner mig allt för väl Tröjan!
Hockeytröjan Antingen blir du begränsad av publikrestriktioner eller så blir du begränsad av införandet av vaccinpass om du själv fortfarande vägrar(?) att ta vaccin. Vad är det som är så kul/vettigt med vilja ta friheter från 80-90% av Sveriges befolkning när den faktiska effekten för dig blir oförändrad?
Hela ert resonemang bygger på att vaccinpass är den enda lösningen. Det är absolut inte min vilja att begränsa 80-90% av Sveriges befolkning, rikta istället din ilska mot politikerna/FHM.
Någon svarade mig i början: ”Ja, det är en mänsklig rättighet att tacka nej till vaccinet, att gå på hockey är det inte.”
Det finns två lösningar. Antingen tar alla vuxna människor sitt ansvar och ser till att bli vaccinerade, eller så får vi öppna upp samhället enbart för dom som låter sig bli det. Två alternativ.
Du envisas med att inte gilla något av dom. Det ena kränker din integritet och det andra är nazism. Jag gillar inte på något sätt vaccinpass men att jämföra det med judeförföljelse i nazityskland är ganska magstarkt.
Du kan få ha din integritet kvar, men än så länge verkar de flesta människors kroppar funka hyggligt trots 5G-chippen som yrslar runt i våra blodsystem.
Kolle, vad är din lösning för att samhället inte ska förfalla i socialt och ekonomiskt kaos?
- Redigerad
Kolle42 Du skrev ju själv att det inte var en mänsklig rättighet att gå på hockey? Du får din mänskliga rättighet genom att tacka nej till vaccin. Vill du ha mer?
Kolle42 Ingen av er har kommit med förslaget att öppna upp samhället även för ovaccinerade.
Bevisa att du inte är smittad. Kräv enkla och lätttillgängliga tester.