storfiskarn34 snyggt du hade rätt med Gibbons ! Och låt oss inte glömma att det var storfiskarn som gav oss namnet och ingen annan som gärna tar åt sig av äran.
Silly Season 2021/2022
Instämmer, storfiskarn la upp den största fisken på Bullen
jag nämde Hudon för en bekant nyligen, kul att det direkt börjats surra om han här ! håller med att laget såhär långt ser helt okej ut, att pajjen rykt upp sig.
Men måste ändå påminna om förra säsongens skade-helvete. Är det bara jag som tycker det är lite tunt att ha både ekmark och ljungman som ordinarie inför en säsongsstart ? de två skulle passa bra att hoppa in vid skador (som det kommer garanterat komma) Tycker det borde komma in en till breddspelare som skulle kunna husera i en tredje/fjärde lina !!
Snus-silly
Nä, både Enmark och Ljungman visade förra säsongen att de kan spela i SHL. Det är bara låta dem fortsätta och utvecklas. Om vi vill att vår egna juniorer ska växa och vilja vara kvar här så måste de få speltid.
Linköping ska, enligt mina uppgifter, ha hittat den första av sina två spetsförstärkningar.
Avslöjar: Linköping värvar Brian Gibbons
Linköping har varit på jakt efter två forwards som kan spetsa sin anfallsuppsättning. Nu är den första värvningen klar. Enligt källor till SportExpressen är NHL-meriterade Brian Gibbons klar för LHC.
expressen.se
3:54 em · 28 juni 2021
Jaha ifrån lhc till riktiga LHC!
- Redigerad
Som vanligt så finns det risk för överhajpning å det grövsta så här mitt i sommaren. Men om en herre hade sagt till mig i våras att vi kommer ställa upp med det här laget i höst, så hade jag skrattat herren i ansiktet och förklarat att jag inte längre respekterar honom eller hans avkomma.
++++ på Pajens människohandel om man lyckas landa Hudon.
Angående sista anfallarna som skulle värvas så skulle väl en va R då Gibbons som verkar vara klar och är L
så går väl Hudon bort då han också är L om vi nu inte skall värva 3 anfallare.
Har en bekant som började som materialare för några veckor sen som såg Palushaj i duschen!
HockeyBiraOchBertz såg Palushaj i duschen!
Berätta mer! Hur stor är han?
QPR R är dock något Pajen vill ha i bästa fall, hittar han rätt spelare som är L så är det inget som kommer hindra en värvning.
Kjeppkinesen han bär runt på två klubbor kan jag säga
Snus-silly Varmt välkommen till Bullen
Kjeppkinesen HockeyBiraOchBertz såg Palushaj i duschen!
Berätta mer! Hur stor är han?
Det spelar ingen roll. Där vinner Max Lindroth med hästlängder (höhö) ändå. Ska tydligen vara ett konstant samtalsämne inom laget
Hockeytröjan Undra om samma diskussioner görs inom damlaget..
Hockeytröjan Har ni redan glömt Pihl gubbar? Ajabaja! Han har väl “publikrekord” än?
Alltid lika intressant med smaskiga rykten. Man får en helt annan bild av Storkukslugnet Lindroth nu.
Det tror jag absolut! Det är en rätt illa bevarad hemlighet
- Redigerad
Tror hockeydamerna är lika intresserad av snoppar som @Sillen är av fotboll.
Kjeppkinesen har vi någon info om vem som inte levererar “på isen” så att säga? Bäckman?
HockeyBiraOchBertz levererar “på isen”
Det där får du dechiffrera åt mig.