Tja… man gillar ju ändå Kärki. Han dundrar in en hel del pyts och är riktigt fin att ha framför kassen i PP. Men jag förstår Pajens tänk när han säger att han vill han in forwards med andra skills än vad Kärki och Gordon har. Mindre hockeyröv och mer skills i toppkedjorna. Tänker att man vill driva spelet lite mer i offensiv zon även i 5-5 snarare än att grisa fast pucken i något sarghörn och hoppa på det bästa.

Måste dela med mig av Pajens ord om Kärki innan match i en loge precis när han kom hit. Pajen sa typ: ”Kärki skulle kunna bli riktigt bra om han bara fokuserade på det han ska. Det kan räcka med att han ser några snygga brudar på läktaren så kan han tappa det helt. Så vi försöker jobba mycket med det med honom”

Kärki och brudar har givetvis varit ett stående skämt sen dess. Otroligt kul 😂😂

Ndur

Nu får vi faan landa in något riktigt bra nu när Kärki är helt avskriven.

LaumannBingo

Helt enig med Evald. Pajen framstår mer som en Janne Andersson-light. Han skiter i populism, utan han tar beslut beroende på vad han tror fungerar. Pajen växer mer och mer i mina ögon. Nu är det bara resultaten som fattas!

Sillen

Ja fäblessen för brudar är omöjlig att förneka. Men det är likväl otroligt kul eftersom den går ut över hans ändå rätt feta hockeykarriär. Älskar det 😂

HNez i det här fallet var det mest en önskan precis som hos alla andra härinne 😂 för det vore ju trevligt ☺️ Med risk för att Du blev besviken och deprimerad nu Hnez…..

• HNez svarade på detta.
          • HNez gillar detta

Hockeytröjan

Håller med Dig helt ☺️ Å andra sidan har väl smaken på damer gått ut över rätt många karriärer inom vitt skilda områden så länge kvinnor och män befunnit sig på denna planet…. 😂

Sillen Du har ju faktiskt bäst track record här inne av att ha rätt på saker, så man kunde ju hoppas! 😛

HNez 😂 är nog så att även den gode Pajen ”hoppas” rätt ofta också….. men så är det något som skiter sig. Men så kallas det ju silly också ☺️

Guuud vad det suger att man varje gång tror att det hänt något kul när man får notis om nytt inlägg i Silly, sen äre något totalt ointressant

Tror vi han landar här? Descheneau såg att LHC var intresserade av honom 😁