alfie Vad tror ni om ikväll då?
Jag älskar ju Potter, både Harry och Graham. Men spelartruppen han förfogar över är spretigare än Cluben anno 25/26, så jag håller mina förväntningar låga.
alfie Vet inte om det är åldern eller den politiska situationen i USA men känner mig ganska likgiltig till om vi tar oss till VM eller inte. Givetvis kommer man sitta uppe på nätterna och vara svintaggad om vi skulle ta oss till VM men det känns inte helt bra i magen..
Att vi skulle bojkotta USA eller vara likgiltiga inför ett avancemang bara för att värdlandets politik inte överensstämmer med våra egna värderingar är det mest larviga jag har hört. Det har varit samma diskussioner inför Ryssland 2018, Qatar 2022 och nu USA 2026. Ska man fortsätta ha den hållningen är det lika bra att vi lägger ner landslaget, eftersom vi i så fall enbart kommer vilja delta i europeiska “demokratier”. De flesta länder i världen är korrupta skithålsländer. Brutalt vidriga på nästan alla sätt och vis. Öppna era hjärtan till dessa länder och acceptera dem för vad de är, som jag gjort. Det är inkludering och mångfald på riktigt.
Alla amerikanska presidenter under 2000-talet, och framförallt Obomba, bombade skiten ur norra Afrika och Mellanöstern under sina mandatperioder. Det blir ett hyckleri om vi helt plötsligt har ändrat inställning till USA bara för att medias största antagonist bombar ett land till. (Jag avskyr Trumps policies ska tilläggas, så jag instämmer i kritiken mot hans administration, precis som administrationerna före honom)
Nae, jag är svintaggad på USA-VM! Vi måste ta oss dit! Tror det kommer bli det största och mäktigaste världsmästerskapet någonsin.