ananas Nä… nä… vart jag än letar på NTMs sidor så hittar jag ingenting om att ett knippe Peking-fans skämde ut sig idag… konstigt!
Mittzon ananas Ett ämne som toppar på varje sporttidning, utom på NTM-media såklart. Där verkar matchen varit en helt vanlig nedflyttningsmatch. Men blinken i Karlstad, tur att folk överlevde kaoset som skapades. För att inte tala om matchen som blev försenad med 30 sekunder.
Kjeppkinesen Mittzon Jag ser fram emot att få se Kustvik i På spåret. Det är helt underbart att i realtid få bevittna hela den svenska journalisteliten avslöja sig som odugliga bluffar som inte kan ett skit. Tror Kustvik hade briljerat där.
... Mittzon fantastiskt, när en lhc spelare blir knuffad på i en krogkö måste det ut direkt för såväl demokratins bevarande och folkets rätt att bli informerade. När pekingfans bränner ner sin egen stadio, ”nja, kan inte se att det finns nåt nyhetsvärde här direkt..”.
[raderad] Kustvik när kovacs blir påhoppad av HV-fans på stan: “Skandal! LHC-stjärnan är kriminell och ska ut ur Sverige!” Undrar vad stolpskottet skriver nu när norrköpingsidioter satte eld på sin egen arena?
PuckOut Den här insändaren valde NT att publicera efter att Parken brunnit. Insändare. Framtidsrapport från IFK:s januariträning: “Är nu vi börjar om”
Hotspurs Vilket lag jag hejar/lider 😉 med framgår väl tydligt i mitt Nickname, men kopplingen i många delar till LHC är slående i fråga om t.ex ‘Identitet’ 😊 https://www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/tips/ar-tottenham-radda-for-att-vinna/
Kjeppkinesen Premier League säsongen 25/26 @Säg förlåt! Det här misstänker jag inte gick hem hos dig? Är du ett fotbollsfan?
Säg förlåt! Kjeppkinesen är det på riktigt? (Glöm frågan btw såg att det var England och tar tillbaka det ).Nää följer inget. Kan kolla ngn gång det är VM eller CL. Men nä inget fotbolls fan. Deras fasta avbröts av ljuva Israeliska bomber. Det minnet kan ingen ta ifrån mig 🙂 särskilt när Ilhan Omar tjöt över att det inträffa under fastan🙂.
[raderad] Öh ba för information BARCA krossar New Castle, stackars Elanga. Han gjorde dock alla new castles mål, dvs 2. Målgörare: Lewandowski, Fermin Lopez, Raphinia x2 mål och Marc Bernal, Lamine Yamal. 7-2
[raderad] Säg förlåt! det här var ju då, champions league…Araujo kom tbx från sin mentala retreat i israel, men det verkar inte ha hjälpt iom att han är lite all over the place. Dvs enligt alla griniga barca fans…
Säg förlåt! [raderad] som sagt kollar aldrig fotboll typ. Det är om man är hos någon polare som har det på tv i stort sett.
[raderad] Säg förlåt! som hockey fast de är på gräs och pucken är en boll. Här finns det förmodligen också en “han är i rörelse” ursäkt.
[raderad] [raderad] som hockey fast de är på gräs och pucken är en boll. Här finns det förmodligen också en “han är i rörelse” ursäkt. Stolpe ut Vad är ens det? ….. beskrivningen vad det är…
Kjeppkinesen Stolpe ut Fotboll. Vad är ens det? Vill jag se när afrikaner och araber springer omkring och jagar varandra på en grön gräsplätt tittar jag bara ut genom fönstret. Det blir för mycket att även tvingas se det på TV:n känner jag.
Säg förlåt! Jag skrev ju att jag aldrig följer fotboll och det är sant. Dock så har jag haft en sjuk tanke i några år. Jag har alltid ingåtts med vänner som följer fotboll och har ibland känt att det är tråkigt att inte tycka till om fotboll eller att man inte hänger med om spelare eller så. Jag saknar helt enkelt att ha något att kolla på när hockeyn inte finns där. Jag har alltid hållt på lag som inte lyckas särskilt bra. Lhc, Toronto, Roma när jag var riktigt ung (bara för att hässler spelade där). Tanken har slagit mig att jag vill hålla på ett lag som jag kan följa som gärna får ha kvalite. Laget får gärna ofta husera i C.L. Laget får gärna komma från Tyskland. Den enda jävla gång jag brytt mig om fotboll var när jag var riktigt ung och gillade tyska landslaget. Tanken har varit att hålla på Bayern Munchen. Bayern verkar också vara en skön stad att besöka ngn gång sådär för o glo på fotboll med. Försökte påtvinga en polare som jag umgås tätt med som är djurgårdare att vi ska hålla på Bayern på den internationella scenen för att ha en anledning att umgås och för en gångs skull heja på samma lag. Har jag någon här som följer B.M?
Metallica Säg förlåt! Ingen dålig idé egentligen. Höll på Liverpool när jag var väldigt ung enbart för att dom hade Michael Owen som sprang snabbt och gjorde många mål. Men tycker att det är knepigt att bara välja ett lag att supporta såhär i vuxen ålder. Brukar spela på Stryktipset/Europatipset istället och då blir det ibland att jag kikar på någon intressant match av den anledningen.
Metallica [raderad] Nej där går gränsen.. Skulle hellre sitta framför Bingolotto. Trav är lägsta formen av underhållning och sport! 🤌🏻