Kjeppkinesen Metallica Löser vi en VM-biljett på tisdag? 🤌 Nu med Hien borta så finns det åtminstone en chans!
alfie Metallica tyckte vi fick se the return of Sverige i torsdags. Defensiv prio och alltid se till att ha minst två man på ett sida bollen. Kan de hålla i den disciplinen samtidigt som Gyöken är fortsatt het så kan det gå! Men är rädd för Lewa.. ett misstag av vår osynkade nya backlinje så kommer han hugga. Känns 50-50. 🤌🏼🎯🤌🏼🎯🤌🏼🎯🤌🏼🎯🤌🏼🎯
[raderad] alfie jävligt skraj och darrig i knäna. Lewandowski är tvärhet. Likaså Gyöken. Lär bli rena rama vilda västern
Gud Fotboll är en sport där jag endast bryr mig om landslaget. En sanning med modifikation, för jag vill även att det ska gå åt helvete för Norrköping. Hursomhelst känner jag också att ett VM i USA är mindre intressant än vanligt på grund av världsläget. Men efter en riktig skitsäsong av Cluben hade det trots allt varit roligt med Sverige i VM. Trots mitt ganska svala intresse för fotboll är det nog inget i sportväg annat än ett bra slutspel för LHC som är bättre att följa än en mästerskaps sommar med blågult.
Gud Typiskt Sverige att sluta spela vid överläge och ge tillbaka initiativet till motståndarna. Bara att försöka hålla 1-1 fram till halvtidsvilan och omgruppera nästa halvlek.
[raderad] HNez har du laddat upp med omeprazol? Det är dags nu med det, hoppas verkligen inte Suecia parkar bussen så att säga. Håller på att fylla badkaret med vatten och har brödrosten ikopplad om det skiter sig💨
Rex Jävla skön han e Lewandowski som springer runt med ett par svarta stringtrosor i ansiktet Man kanske ska börja titta på fotboll igen?
[raderad] Rex älskar Lewandowski med och utan stringtrosa i nyllet🤌🏻🫣. Framförallt när han spelar i Barca.
Säg förlåt! [raderad] okej det är inte många ggr jag hurrar för alla gifs. Men jag älskar det där ordet asså.
statistisk_urladdning Vad är poängen med att fotboll känns mer som en tävling om vilket lag som slänger sig bäst för att sedan slå ut med armarna och se vädjande ut mot närmaste domare.
[raderad] statistisk_urladdning nja domarna har ju börjat syna de största filmarna… Eller så är det mutade…. Det brukar vara så när RMA och FCB möter varandra…