Barry_Carlisle men det bidrar ju till stämningen, all rök och eld

Det har jag tyckt, men jag tycker inte det längre. Nu vill jag ha totalförbud mot all form av pyroteknik även i Allsvenskan för som det är nu så är pyrotekniken bara ett sätt för kriminella att få uppmärksamhet på sportens bekostnad.

Sillen du är ingen ÄKTA supporter broder, alla ÄKTA supportrar älskar riots, bränder och utrymda arenor…

Jag är ingen supporter av kriminella drägg, det är alldeles riktigt det!

Kjeppkinesen Nu vill jag ha totalförbud mot all form av pyroteknik även i Allsvenskan för som det är nu så är pyrotekniken bara ett sätt för kriminella att få uppmärksamhet på sportens bekostnad

Tror bannemej att @Kjeppkinesen nästan hatar pyroteknik mer än Greta Thunberg hatar förbränningsmotorer.

Metallica Tror bannemej att @Kjeppkinesen nästan hatar pyroteknik mer än Greta Thunberg hatar förbränningsmotorer.

Greta är mer anal i sitt förhållningssätt till förbränningsmotorer och till livet rent allmänt om jag ska vara helt ärlig. Jag kan uppskatta bengaler och pyroteknik så länge man sköter det bra och inte orsakar avbrott på +45 minuter. Men när man begår regelrätta mordförsök och börjar kasta bengaler på varandra och smäller av pyroteknik bland småbarn så har man förbrukat sin rätt att få använda det bland folk tycker jag.

Behöver man dessutom dra på sig en rånarluva när man går på fotbollsmatch så måste man ha massuppfittat vad en fotbollsmatch går ut på.

en månad senare
      en månad senare

Kallzon Jag är nog fan positiv! Clean och känns som att den kan hålla över tid (men vem vet egentligen? Det enda vi vet är att vi inte vet.)

Tycker också den blev rätt snygg! Spontan tumme upp vid första anblick

Kallzon Spontant tycker jag att den ser bra ut. Funderar bara på vad formen på “ringen” (med text och årtal) innebär och pilen under?

Får lite magnet-vibbar

Kallzon

Spontant känner jag bara… det är fan dags va, att få till en modern tappning på våran.

Hatten av till LFC iallafall som vågade ta klivet, blir nog bra det där. Känns modernt och fräscht.

Kallzon snyggt!!! Bra jobbat. Gillar touchen med en lejonhona 👌🏻

Kallzon Riktigt snygg. Väldigt positiv. Nu är det bara vår logga som behöver en förändring så är vi i mål!

Mittzon Åh herregud. Jag tar tillbaka det jag skrev. Gör om gör rätt!

Trist för LFC. Givetvis kan inte de kontrollera mot alla bildbanker om byrån de lagt ut arbetet på snott en befintlig bild. Riktigt dåligt gjort.

Hoppas inte de hunnit trycka upp en massa grejer med nya loggan nu bara. Den räkningen kan med fördel forwardas till designbyrån i så fall.