Stolpe Hur fan kan man inte byta straffläggare....lika dåligt som förra matchen, och samma straffläggare
damphunden edenbrah wrote Monstret spelar ju utifrån lönechecken idag iaf bortsett från första målet..... Och bortsett från att han är helt katastrofal på straffar? Nej han spelar inte utifrån lönechecken.
Hockeytröjan Det är ju helt jävla otroligt! Tre av tre torsk mot decenniets skitlag nummer ett. 16-2 i skott i tredje. Vi är inte ens värda ett poäng. Vet inte var jag ska börja. Så jag gör inte det. Yeeey vad kul det ska bli på måndag med hockey. Alla är sämst utom Frycklund och Olle.
Jocke Jag vill se huvuden rulla. Spelare. Tränare. Sportchef. Klubbdirektör. Ordförande. Vem bryr sig vilka som ryker. Alla suger, och alla ska bort från föreningen.
Stolpe Kanske har man ryggen fri som ledare med säkra namn i straffläggning, ingen har synpunkt om Little missar....om man valt Frykholm och han missar, då får man skit....fegt, dom har ju tidigare visat sig klappkassa på straffar
Rob 1 poäng av 9 möjliga mot det här skitlaget, som dessutom spelar ut oss efter noter under sista perioden och sudden. Pinsamt! Är bara en tidsfråga innan vi är på kvalplats och sannolikt lär det bli kvalspel, enligt madhawk är Enroth klar för Leksand nu så dom lär ju segla förbi oss inom kort.
East Jocke_L wrote 16-2 i skott till IKO i sista perioden... Och Gustafsson släpper in mål som vanligt på straffarna. Sämst i SHL utan tvekan i den spelformen. Bonuspinne till IKO. Är precis lika besviken som du men va fan vi kan ju inte lasta något på Monstret väl? Mot Malmö var han bäst och likaså ikväll, under sudden skrattade jag i perioder, oskarshamn skapade sånna solklara lägen och där stod han och räddade. Nä, i min bok har han i de 2 senaste matcherna gett oss chansen
edenbrah pattenboy wrote edenbrah wrote Monstret spelar ju utifrån lönechecken idag iaf bortsett från första målet..... Och bortsett från att han är helt katastrofal på straffar? Nej han spelar inte utifrån lönechecken. Fast ska nog vara jäkligt glada att få en pinne när det står 16-2 i skott i tredje, så denna match äre tamefan inte han som förlorar matchen åt oss.
East Stolpe wrote Kanske har man ryggen fri som ledare med säkra namn i straffläggning, ingen har synpunkt om Little missar....om man valt Frykholm och han missar, då får man skit....fegt, dom har ju tidigare visat sig klappkassa på straffar Är det någon ny kille vi värvat?
alfie På tiden att Pajen, Bert mfl ställs mot väggen och får svara på lite riktiga frågor. Samma lag i nästa match. Vi tog ju poäng, Bert är nöjd med insatsen. Far åt helvete allt och alla!
Jocke East wrote Jocke_L wrote 16-2 i skott till IKO i sista perioden... Och Gustafsson släpper in mål som vanligt på straffarna. Sämst i SHL utan tvekan i den spelformen. Bonuspinne till IKO. Är precis lika besviken som du men va fan vi kan ju inte lasta något på Monstret väl? Mot Malmö var han bäst och likaså ikväll, under sudden skrattade jag i perioder, oskarshamn skapade sånna solklara lägen och där stod han och räddade. Nä, i min bok har han i de 2 senaste matcherna gett oss chansen Inte fan kan man berömma honom för det han gör under straffläggningarna. En kona kommer ha nästan lika kassa stats i den spelformen som "Monstret". Han är ingen toppmålvakt.
.... Vad tror ni? Ryker Bert trots 3 års kontraktet? Samtidigt har han ju inte direkt nåt vidare material att jobba med. Inte för att det påverkar nuvarande resultat, men Pajen MÅSTE bort.
East Jocke_L wrote East wrote Jocke_L wrote 16-2 i skott till IKO i sista perioden... Och Gustafsson släpper in mål som vanligt på straffarna. Sämst i SHL utan tvekan i den spelformen. Bonuspinne till IKO. Är precis lika besviken som du men va fan vi kan ju inte lasta något på Monstret väl? Mot Malmö var han bäst och likaså ikväll, under sudden skrattade jag i perioder, oskarshamn skapade sånna solklara lägen och där stod han och räddade. Nä, i min bok har han i de 2 senaste matcherna gett oss chansen Inte fan kan man berömma honom för det han gör under straffläggningarna. En kona kommer ha nästan lika kassa stats i den spelformen som "Monstret". Han är ingen toppmålvakt. Med handen på hjärtat, hade vi ens gått till straffar utan honom i de 2 senaste matcherna? Tycker att han får för mycket skit, han är tillsammans med Little och Gordon det bästa vi har.
Tistismet Oskarshamn har alltså på 28 matcher tagit 27 poäng. LHC har bidragit med 8 av dessa... 8 av 27... Ligans andra 12 lag har bidragit med 19... 12 lag tillsammans har alltså släppt till 11 poäng mer än LHC Känn på den du...