Jocke pattenboy wrote Dags att pynta in alla besparingar på seger till Oskarshamn. Jag spelade på att Oskarshamn skulle vinna period 2. Det gick bra.
Mittzon Vänd ryggen när någon kommer och man får utvisning med sig...Ska ändå ha cred för man stått emot allt gnäll bra annars. Tas verkligen noll risker i spelet.
Anonymous3 East wrote Någon som vet vem som dömer matchen? Tycker domarna har bra koll ikväll. Du skämtar, va?
MrWikozz Är väl ändå interference på han som hindrar DP att gå på kontring? Eller är jag helt ute och cyklar..
Jocke 1 skott på mål i tredje fram till IKO:s kvittering. Det går inte längre i ord att beskriva hur mycket jag kräks på det här laget. Fy fan vilka losers.
Anonymous3 MrWikozz wrote Är väl ändå interference på han som hindrar DP att gå på kontring? Eller är jag helt ute och cyklar.. Den är solklar. Varför han inte drömmer där är helt horribelt.
Jordfräs Oändlig uselhet. Hitta sätt att förlora? Nej, vi behöver inte leta vi vet precis hur man gör. Parkera i egen målgård i tjugo minuter med enmålsledning. Funkar varje gång för Losers HC... ?
Mittzon Sanslöst uselt hur det inte är utvisning. Ser allt man fullständigt skiter i det. Långt inlägg om annat som är lika uselt som börjat bli mer eller mindre ohållbart kommer efter matchen...
.... Det är lite komiskt att det här laget kan skaffa sig vilka förstärkningar som helst, men sen ska ändå Robin, Sebbe och tio andra usla spelare ha sin tid enligt det geniala tränarteamet, så det spelar ju ingen roll.
Jocke 16-2 i skott till IKO i sista perioden... Och Gustafsson släpper in mål som vanligt på straffarna. Sämst i SHL utan tvekan i den spelformen. Bonuspinne till IKO.