Tur att Engsund missar öppet mål. Gustavsson helt felplacerad och vet tyvärr inte ens var han står

Kusgård4ever wrote

Undra hur många som har tvåsidiga SHL-klausuler i avtalen. Ju fler desto bättre.

Tvåsidiga?

Så oerhört uselt. Inte ett enda skott på mål i pp när vi jagar kvittering. 3 skott på mål totalt efter halva tredje.

Undra hur många som har tvåsidiga SHL-klausuler i avtalen. Ju fler desto bättre.

Notorious wrote

Tur man redan är gråhårig annars hade man varit det efter 2:a perioden. Uselt försvarsspel. Långsamt, ängsligt och tillknäppt.

Välkommen till Bullen!

Shiit va loj JG ser ut, flaxar och ingen som helst kontroll var pucken tar vägen... In med JJ, tänd en till BENGAL Väck laget Berra!

Väck mig när vi skapar en het chans i fem mot fem.

Första matchen där jag tycker frustration syns över att inget stämmer. Går att säga att det är bra att spelarna visar att dem bryr sig men ett ganska tydligt tecken på att problemen i laget börjat bli för stora.

IOK är ett sällsynt uselt SHL-lag, problemet är väl att vi är minst lika usla med XX miljoner mer i spelarbudget.

För helvete! Kan vår förbannade lokalblaska ställa Persson lite mot väggen och fråga hur planen för att hantera den här situationen ser ut. Jag menar, målet kan ju rimligtvis inte ligga kvar på slutspel fortfarande.

Hur ser man på målvaktssituationen? Bristen på kvalitetscentrar? Backbristen (där man helt oförståeligt inte ens lyckas hitta en back som platsar hos oss, när i princip vilken människa som helst med skridskor skulle gå in i första backpar.) Vad i helvete gör man för nåt? Allt, precis allt, ser ju ut som skit.

Idag hade ju LHC fått råpisk av både Timrå och Björklöven i en kvalserie, bara att hoppas på att nåt ändras tills det är dags för annars går 3 års planen vidare i Hockeyallsvenskan...

Har varit med sedan vi låg i allsvenskan.
Börjar på allvar mentalt ställa in mig på att detta är sista säsongen i SHL för den här gången!
Man är härdad som LHC:are, men alltså, detta lag är dessvärre inte bättre än så här! In med en stjärnback, en center av klass, en målvakt, ja då kanske vi klarar en 12:e plats! Men det är nog ändå tveksamt, vilket lag skall vi rimligtvis ha efter oss efter 52 omgångar?
För övrigt, det är idag som Växjö lyfter och lämnar oss kvar i botten!

Tur man redan är gråhårig annars hade man varit det efter 2:a perioden. Uselt försvarsspel. Långsamt, ängsligt och tillknäppt.

På något sätt börjar jag landa i att det kommer se ut såhär resten av säsongen.
Kommer inte vara nyttigt för hälsan att få psykos under varje match.
Cluben kommer ju sluta mellan 10-14 hur eller hur.

Kommer släpa med mig familjen till HV-matchen. Dags för snart 1,5-åringen att se sin första match. Fortsätter det såhär blir det förmodligen också den enda på ett tag i Saaben. Så jävla uddlöst! Hur Faan kan man bygga ett sånt här lag? Hur??

Värst av allt är att det är en ”legend” som står bakom bygget så trots att vi är klappkassa och tävlar om att ligga sist går han under radarn helt och hållet från media. Har sina fördelar att vara ”skön” och mediatränad.

Sicken dålig hockeymatch. Sämsta laget torskar denna match åt sig självt, bottenlöst uselt. . . Timrå hade kört över båda!

Oj oj vad vi är dåliga och OIK är inte långt efter

• [raderad]

Skrev det i ren frustration förut , men på riktigt vad är Rissanen bra till, någon som såg bytet där han gled in i båset när dom kommer i anfall och det resulterar i ett 3-2 mål

Frågan är om vi inte bevittnat det sämsta som ett lag med lejonet på bröstet någonsin har presterat.

Alltså Peppe Lundh MÅSTE börja se mer farlig ut.. Ser snarare farligt bakåt ut när han har puck...

Det tråkigaste är att det börjar kännas som förra säsongen. Jag blir knappt berörd av baklängesmålen längre.
Vi skulle nog haft nytta av Derey Roy nu...

Ginning är såååå jävla långsam, alltid rundad på utsidan...

Edit: han är inte SHL-mässig PUNKT!