[mention]alfie[/mention]
Rättar mig: Jag tror att Pajen själv har en bra idé kring laget som han däremot är dålig på att formulera utåt. Absolut, det han säger blir ganska floskellikt men det är ju också i flosklerna problemen ligger till stora delar.
Tycker ändå att vi redan verkar få se åtgärder på våra faktiska problem den här gången.
Typ: För mysigt/dålig kravbild -> Bert, fler svenska spelare, högre krav på träning och på vissa specifika spelare
Annars är jag mest van att det TÄVSAS hit och dit och alla myser på som vanligt.
Med det sagt håller jag med om att jag gärna skulle skicka ut båda AC också. Men har för dålig insyn i vad som är möjligt sett till vår plånbok. Däremot vet jag att Pajen har sagt att han skulle älska om det vore så enkelt att spelarna var dåligt tränade. För dålig fysik generellt. Då hade man vetat att felet är där med lösningen att bara skaffa en ny fystränare. LHC har gjort/håller på att göra fysiska tester som går att jämföra med spelare från flera andra SHL-lag. Vet inte vad utfallet blev där eller om det är klart men ska fråga nästa gång jag träffar någon som vet.