Stolpskottet wrote
pHiLLL wrote
Lägg därtill Jonsson, Emwall och Mäki. Det är en hel del kostnader på sånt som inte ger oss ett skit och jag tror att det är därför man inte ser sig ha möjligheten att bryta med flera.
Mäki och Emvall slutade på egen begäran. Säger man upp sig själv betalas inga fallskärmar... 😉
Tolkar det där som ironi i och med smileyn, hoppas det blev rätt tolkning annars säger jag bara att jag tror inte ett dugg på att de slutade på egen begäran och inte får lön av oss.
Jaken wrote
@[raderad] Bergfors fick inte någon lön från oss. Han skrev på för två år, dvs 16/17 och 17/18.
Miss av mig, fick för mig att det var 3 år vi skrev. Tack! Men visst betalade vi en del av lönen de två säsongerna?
alfie wrote
Malkin wrote
- En Thörnholm som startat upp träningen
Undrar om man verkligen har "vänt på alla stenar" här och med de assisterande? Uppenbar underlägsen fysik och vittnesmål om usla träningar måste väl ändå tas på allvar? Känns som att Pajen bara säger "vi måste bli bättre" och lämnar analysen där. Hade åtminstone velat höra en kommentar om hur man ser på att lagkaptenen går ut och sågar träningsnivån och att vi var SHLs näst sämsta lag i tredjeperioderna med ganska god marginal upp till tredje sämsta laget.
Jag håller helt med dig om detta. Jag har nog dock landat i tanken att man låter nästa år gå och satsar på 20/21 istället då HC och Pajen kan sätta sin egen ledarstab och prägel på laget. Om det nu är så, så tror jag att man skjuter sig själva i foten. Tror mer på att bara rensa ut och sen börja om, det hade kostat, men frågan är om det inte kommer kosta mer att behålla dem?