pHiLLL JDN wrote alfie wrote Börjar bli riktigt sugen på Linus Johansson. Jävligt avig och stark på pucken. Ska vara klar för Färjestad mig veteligen. Också hört det tyvärr. Skulle väldigt gärna ha hit honom
Wayne Kolle42 wrote Var har ni läst att Bäckman är klar för 2+1? Ingenstans, det är jag som vet det🙂. Du får lita på mig helt enkelt! Det är inte officellt än.
PuckOut Wayne wrote Kolle42 wrote Var har ni läst att Bäckman är klar för 2+1? Ingenstans, det är jag som vet det🙂. Du får lita på mig helt enkelt! Det är inte officellt än. Har du inga fler snaskiga insiders? 8)
Wayne PuckOut wrote Wayne wrote Kolle42 wrote Var har ni läst att Bäckman är klar för 2+1? Ingenstans, det är jag som vet det🙂. Du får lita på mig helt enkelt! Det är inte officellt än. Har du inga fler snaskiga insiders? 8) Tyvärr inte. Det enda ja vet är att Bäckis är klar till nästa säsong samt att Billins är lite sugen på Schweiz🙁
Satashi Wayne wrote Kolle42 wrote Var har ni läst att Bäckman är klar för 2+1? Ingenstans, det är jag som vet det🙂. Du får lita på mig helt enkelt! Det är inte officellt än. Påminn oss om ditt track record gällande rykten innan de publicerats - vill minnas att jag läste att du prickat rätt ett par gånger genom åren!
howswedeitis Jano verkar ha tagit del av samma uppgifter. Känns kassaskåpssäkert det här... 8) https://twitter.com/LkpgLion/status/975141696165044225
howswedeitis Lukkinen wrote alfie wrote Kan det vara så att wayne är Jano? :shock: 😉 Wayno Skortl 🙂 Ny TV-serie på ingång till hösten!
Wayne alfie wrote Kan det vara så att wayne är Jano? :shock: 😉 Haha om det ändå hade varit så! Däremot tror jag denna Jano möjligtvis tagit info från min twitter🙂. Men nej, ja är inte Jano. dock en jävla rolig profil måste ja erkänna
Satashi Jocke_L wrote Någon läser Bullen https://twitter.com/LkpgLion/status/976472175195680768 Alla läser bullen, ingen vågar erkänna. 😉
Nils Efter Lycksell och Ginning har vi ju en till junior spelare nämligen Södergran som kan ta plats i nästa säsongs lagbygge.
Lukkinen Det där jag tjatat om i år och dar nu att vi bör förlänga med Törna pronto, behöver det motiveras vidare? 😉
Nils Lukkinen wrote Det där jag tjatat om i år och dar nu att vi bör förlänga med Törna pronto, behöver det motiveras vidare? 😉 1 Nä det behöver inte motiveras vidare, det är ju helt glasklart.