Jävligt tidigt, jag vet, men jag är trött på vissa floppar och kom på hur man skulle kunna formera nästa års lag. Vad sägs om:
[size=150]UT[/size]
- Niklas Bergfors, kostar multum - levererar noll
- M.Olimb, hans dagar som stjärna i SHL verkar vara förbi
- K-A.Olimb, blixtrar till ibland men är på tog för osynlig för att vara en bärande spelare
- Salmela, för dyr och för klen leverans
- Lundgren, en stor besvikelse som tillhör lagets sämsta backar
- Gabbe, testar Nordamerika
- Alla tränare som inte visar att de kan vända en matchbild eller hantera en motståndare den tiden som är kvar av den här säsongen
[size=150]
IN[/size]
- Zacke, han är ingen SKANKare i själen. Dags att komma hem!
- Mårtensson, tror han har väldigt mycket hockey kvar i sig
- Bäckman, ger upp drömmen och stadgar sig i LHC och SHL
- Dahlbeck, samma som ovan
[size=150]BEHÅLL[/size]
- Pajen eller Fogen, någon av gubbarna har ett år kvar i sig
- Törna, har mer att växa ut till än han hittills visat. Fortsatt utvecklingsbar
- Gallo, samma som Törna
- Anton Karlsson, sin tröga start till trots börjar han återigen hitta formen
- Lilja, har mer att ge än han hittills visat och jag tror han kan bli en riktigt bra SHL-spelare
[size=150]FORMERA ENLIGT:[/size]
Högberg (Johansson)
Näkyvä - A.Karlsson
Bäckman - Dahlbeck
Kristensen - Larsson
Björkman
Lilja - Roe - Gordon - Lilja blommar ut på riktigt med Roe och Gordon
Little - Zacke - Sylven - Blir seriens vassaste anfallstrojka
Sebbe - Tony - Törna - Tony gör en snajper av Törna och Sebbe växer med uppdraget och gör sin poängbästa säsong i Cluben
Gallo - Pajen/Fogen - Leufvenius/Hellholm - Pajen eller Fogen blir pappa åt yngre spelare i fjärde
Bra målvakter, bättre backpar än nu och ett anfall som fan ska kunna göra jobbet. Truppen borde inte vara dyrare än årets, snarare tvärt om. Så, guldet nästa för fan! 😉